Diskuse

Pánský klub

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

já děkuji za přečtení paní Zdeňko apřeju hezký den:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za možnost se od srdce zasmát! :-)

0 0
možnosti
Foto

;-Dděkuji za vtipný komentář pane Konáši ujišťuju vás že ten záchodek bych mužům ponechala, stačí když se naučí zvedat a pokládat prkénko;-D jsem moc ráda že existují muži jako vy nebo pan Zbyšek, kteří se umí pobavit i na vlastní účet

pěkný večer

0 0
možnosti
Foto

to jsem ráda paní Liběno, legrace není nikdy dost-naopak mám pocit, že je jí nějak čím dál míň, dík za přečtení a hezký večer

1 0
možnosti
Foto

všechno nemusí mít smysl Pane Pospíšile, některé věci se dějí jen tak dík za nakouknutí :-)

0 0
možnosti
Foto

no máte paní Ludmilo nějaké jiné vysvětlení;-D

dík za přečtení a přeju hezký večer

0 0
možnosti
Foto

já pane Macháčku netvrdím že jsou zbyteční, já jen myslím, že když zasejou tak se začnou nudit, protože těch devět měsíců je to pak už jen na ženský a tak je přirozené, že si páni hledají nějakou zábavu-v prerexu jsem varovala že chlapi bez smyslu pro humor to nemají číst-přesto dík za přečtení a komentář:-)

0 0
možnosti
Foto

omyl pane Zbyšku není nad to dát si na porodním sále jedno na kuráž, nemluvě o tom, že po černém pivě prý rostou prsa, výchovu dětí také neškodí proložit nějakým tím půllitříkem protože vitamín B který je v pivě je dobrý na nervy a tak ženský ty parchanty lépe zvládá-takže muži ať vaří pivo a ženy se postarají;-Dneviděl jste snad Postřižiny?

0 0
možnosti
Foto

to jsem ráda paní Pavlo-nic jiného než legrace to ani být nemělo:-) pěkný večer a dík za přečtení

0 0
možnosti
Foto

;-Dmy ženské zvládnem všechno pane Petře hlavně že jste to vzal s humorem a nadhledem:-)

dík za přečtení a komentář a přeju hezký letní pondělní večer

0 0
možnosti
Foto

Já přeji také hezký, ale hlavně veselý večer.:-)

0 0
možnosti