Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem jeste neslysel, ze by si nejaky vedouci autobusu mohl myslet, ze bude urcovat ridici, kdy si muze odskocit a kdy ne.

3 0
možnosti
Foto

ano pane Šinděláři byla to kr...a krasavici tím nemyslím:-)

dík za přečtení a komentář

0 0
možnosti
Foto

neumíte si představit pane Polášku jak nepříjemný umí být chlap když se mu řekne něco takového;-Djinak zápach potu a opravdu kvalitní vůně pokud se to nepřežene se nedá srovnávat-ale souhlasím že některé voňavky jsou hrozné a vámi zmíněné dúchy dokáží pěkně přidusit

0 0
možnosti
Foto

děkuju za přečtení a komentář pane Polášku ale nemyslím že skuteční cestovatelé se dají takovou maličkostí odradit:-)

0 0
možnosti

Podle popisu to vypadá, že paní tourleaderka byla prostě, ehm, jak to napsat slušně... blahoslavená (ve smyslu "blahoslavení budiž chudí duchem").

2 0
možnosti

Jinak co se týká onoho rozprašování, jsem na straně toho řidiče. Jakmile se TO začne rozprašovat plošně do vzduchu, v uzavřeném prostoru v autobuse, je téměř úplně jedno, jestli to je drahý parfém nebo "Moskevská ruská směs" svého času dovážená kšeftařskou částí okupačních vojsk do tehdejšího Československa po litrech. Smrad a nedýchatelno je to praktick\y stejné. Nehledě na dlouhodobé zamoření autobusu.

To je takový problém řidiče taktně v ústraní upozornit, aby se sprchoval a používal desodorant?

1 0
možnosti

Dokonalá antireklama pro takové autobusové zájezdy. !;-D

Ovšem pokud klienti jsou výhradně cizozemci, tak je to asi bezpředmětné, protože ti toto nebudou číst.

1 0
možnosti
Foto

děkuji pane Konáši za přečtení a komentář

Bulgari má řadu vůní jak pro muže tak pro ženy a já ten den měla jeden z těch dražších takže mě mrzelo že to řidič nazval konvalinkami

0 0
možnosti
Foto

děkuju Beatko jsem ráda že mám podobný hudební vkus ikdyž ona je Kylie tak trochu jak jsem už napsala taková barbínka popová princeznička a ne každý ji může jednou jsem překládala její životopis pro nakladatelstvím Vitalis a zdálo se mi že není zas tak povrchní je to spíš póza kterou publikum vyžaduje její sestra Danii zpívá možná líp ale neprosadila se tak jako Kylie.asi je to fsakt spíš o image než o skutečném umění jinak miluju taky Sandru ale když mě načapá syn jak jí poslouchám tak se mi směje

dík za přečtení

1 0
možnosti

Libuško, já vždycky při poslechu sleduju žánr, kam zrovna daná věc spadá a ten pak posuzuju. Od diskotékových věcí neočekávám hloubku a nějakou intektuální zápletku:-), protože mají jiný potenciál a jejich hodnota stojí na jiných kritériích. Ano, jsou prvoplánové- ale i to je v životě občas fajn, milé i nutné:-). ( Další mojí láskou byla Whitney Houston. Tam byl i hluboký obdiv k obrovskému hlasovému potenciálu a krásné barvě hlasu. Byla to velká zpěvačka a moc mi chybí).

0 0
možnosti

To musela být pěkně studená baba:-). Líčíte ty story moc pěkněR^:-)

P.S. Jinak Libuško, ještě k té Kylie Minogue: reagovala jsem na vaše příspěvky, které jste dodávala pod můj blog. Já tu otázku ohledně této zpěvačky myslela s radostí:-). (Možná už jste mou odpověď četla). Mě úplně zaskočilo, že ji vnímáte stejně jako já. Já ty její písničky milovala- a jednu z nich tady chci ještě trochu připomenout.....:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik