Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JA

to už je zase povolená reklama na "Árijec" ?

0 0
možnosti
Foto

I74v57a19n 60M60a52r87e48k

27. 7. 2017 15:56

Proč jste změnila ten nadpis? Původní "neměl chybu" . ;-(

1 0
možnosti
Foto

děkuju pane Marku také se mi zdálo že je dobrý ale admin mi to ráno stáhl s tím, že to musím změnit-asi si někdo z blogerů stěžoval:-/

1 0
možnosti
Foto

děkuju pane Honzíku a pěkný den

0 0
možnosti
OF

O16t74a73k94a33r 64F50u55k79a

27. 7. 2017 12:53

poté, co je pár let hitem anální bělení, bylo jen otázkou času, kdy někoho napadne posunout se víc dopředu ;-D

0 0
možnosti
RK

R90a25d39i42m 83K17a73l43a50s

27. 7. 2017 12:55

A předstupněm análního bělení byl holý zadek?:-)

2 0
možnosti
RK

R30a94d73i25m 74K78a10l68a74s

27. 7. 2017 12:53

Mladší partner/partnerka toho druhého rozhodně omladí. Ne vše se řídí jen fyzickým zdravím a zdatností, ale i stavem mysli. A ta mladistvá není ani lepší ani horší, ale je přeci jen svěžejší.

Boj se stárnutím byl ženskou specialitou a v poslední době i tou mužskou. Pochybuji ale že nějaký muž vyžaduje u své partnerky onen základní level, kterým jsou plátky okurky na očích a pomazánka na obličeji. Takže vše asi nebude zrovna mužským výmyslem.

Ve skutečnosti to všechno není o staří, požadavcích na tělo a na krásu, ale o normální bačkorovitosti. Čím je člověk starší tím bývá zpravidla usedlejší a konzervativnější, energie ubývá. Nemá zkrátka chuť se stále přizpůsobovat, učit se novému a dělat tzv. psí kusy. A tak s roztrpčením hledí, kam se okolní svět řítí, jaké pasti si na něj zase připravil a čemu všemu bude muset čelit. Výsledek je latentní podrážděnost, rezignace či frustrace.

A pokud jde o téma samotné. Jsem si téměř jistý, že z cca 80% budou takový zákrok postupovat ženy, které jej vůbec nepotřebují.

0 0
možnosti
Foto

souhlas pane Kalasi, také si myslím že otázka stáří a mládí je komplexnější než jen to co je na povrchu-zmínila jsem to jen proto, že hodně politiků, zpěváků a herců, kteří se žení s výrazně mladšími partnerkami často v médiích vyhlašují, jak s novou ženou po boku omládli děkuji za přečtení a přeji hezký den

1 0
možnosti
JK

Změna barvy jde i bez plastiky: komu se nelení, tomu se zelení. :-)

0 0
možnosti
Foto

já myslím že to není vyloženě plastika-jen povrchová úprava

jinak co se té zelené týče-nevím jestli se to ujme-ale proti gustu žádný dišputát

a co modrá? Modrá je taky dobrá;-D

0 0
možnosti
ZW

Muži si to nebělí, ale naopak tmaví, ne? ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

pane Wernharte nemůžete to specifikovat?

0 0
možnosti
JH

J76a35n 31H76l41e55d34í98k

27. 7. 2017 12:01

na místo bělení klínu, bych bral vygumování zlatokopectví z mozečku

3 0
možnosti
Foto

souhlas pane Hledíku ale mnozí muži to v ženách naopak podporují, protože víc než majetek nabídnout nemůžou;-D

1 0
možnosti

J77o91s49e43f 86Š22l67o92u54f

27. 7. 2017 11:53

Anebo myslíte, že to vymyslela ženská?

.................

O tom jsem přesvědčenej.

3 0
možnosti
Foto

od rána čekám přesně na tuhle odpověď;-D

konečně;-D

už jsem se bála že jsem se ve svých odhadech mužských reakcí zmýlila a že vlastně chlapi ani neznám

dík že jste nezklamal;-D

0 0
možnosti
PB

P29e43t91r 12B26u76r79i19a52n

27. 7. 2017 11:44

Autorka si evidentně vymyslela téma, které ve skutečnosti neexistuje. Zřejmě ji k tomu vedly zištné důvody, a sice vysoká karma blogu. Ptal jsem se známého plastického chirurga, zda tento zákrok někdo požaduje a jak by se prakticky prováděl a bylo mi řečeno, že je to nesmysl. Nicméně, je okurková sezona, učitelky sežrané žraloky na Jadranu už nefrčí, tak stačí použít v názvu slovo "genitálie" a v textu "vagína" a o zájem je postaráno.

2 4
možnosti
Foto

omyl pane Buriane proběhlo to médii asi před deseti dny a ve zdejším prostoru jsem zaznamenal na toto téma dva blogy -takže než něco řeknete tak si o napřed ověřte-když už chcete používat termíny jako "evidentně a ve skutečnosti"

2 2
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik