Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TP

T80o28m23á88š 48P37í91c66l

14. 7. 2017 10:32

Přeji vám (ve skutečnosti vám to nepřeji, berte to jako řečnický obrat), abyste na vlastní kůži pocítila tu "nenucenost" a "dobrovolnost" oblékání muslimských žen, stejně jako další aspekty jejich života vyplývající z postavení ženy v muslimském prostředí.

14 0
možnosti
RC

a vy jejich problem povazujete za vlastni?

0 0
možnosti
JN

Chápu vaše zuřivě feministické rozhořčení, že muži ženám mluví do odívání, ale ono to tak dycky bylo, že se žena muži chce líbit.

A k tomu, aby zjistila, že se mu opravdu líbí, potřebuje slyšet jeho názor. Tedy to kecání přímo vyžaduje.

A k těm bikinám na pláži. cca před 45 lety jsem v nějakém časopise četl anekdotu:

Plavčík upozorní návštěvnic koupaliště: "Slečno, na naši plovárnu je zákaz vstupu ve dvoudílných plavkách" "Opravdu? A který díl mám odložit? " Tenkrát nám to připadalo srandovní. Asi proto, že mi bylo 11.

0 0
možnosti
Foto

;-Dten vtip slyším poprvé a pobavil měR^

jinak v čem se žena líbí nejvíce je jasné-každá to máme vyzkoušené na vlastní kůži a věřte, že sama ráda svůdného oblečení využívám-i jako zbraně-když jdu někam zařizovat něco o čem rozhoduje chlap-stačí výstřih a krátká sukně a máte vystaráno-pokud je tam úřednice, lépe si obléknout pytel :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik