Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kolikrát za noc si vrznete?

Doufám že to není příliš  impertinentní otázka, ale docela  by mě zajímalo, kolikrát za večer, nebo možná i za noc, dostanete tak silnou a neodolatelnou chuť, že musíte vstát a jít do kuchyně, abyste tam hledali něco dobrého na zub?

Mně se to stává docela často, hlavně když poslechnu ty zcestné rady výživových odborníků, že po osmnácté hodině by se už nemělo jíst, pokud chcete zhubnout. Občas to vydržím, dám si lehkou večeři a po televizi si jdu si lehnou. Jenže pak se převaluju v posteli a nemůžu zabrat, protože s prázdným žaludkem se usíná špatně.

Ale ikdyž náhodou usnu, tak se třeba ve dvě ráno vzbudím tím, jak hlasitě mi kručí v břiše hlady, a  útroby mi doslova svírají křeče, takže je mi v tu chvíli jasné,  že pokud něco malého nezakousnu, tak do rána neusnu.A tak vstanu a běhám po kuchyni, otvírám skříňky a šuplíky kuchyňské linky v zoufalé snaze najít sušeny, piškoty nebo alespoň cornflaky. Pokud si chuťové buňky poručí něco slaného, zamířím do lednice-kousek sýra, olivy, kyselé okurky, to se přece najde v každé slušné domácnosti. Někdy otevřu i dvířka svého baru, který mám hned vedle televize. Ne za účelem konzumace alkoholu (ikdyž někdy....), ale mám tam pochutiny, které nabízím návštěvám, a které se právě s popíjením vhodně snoubí: slané tyčinky, oříšky, chipsy, čokoláda...

No a při tom plenění zásob občas některá dvířka vrznou. Některá jen slabounce a zlehoučka, jiná silněji, ba vrznou i některé šuplíky,  dveře od lednice, ale nejvíc vržou dveře od špajzky. Až mám někdy obavy, jestli to vrzání není slyšet u sousedů, protože v noci se zvuky rozléhají intenzivněji. Aby mě pak nepomlouvali, že tam v noci kdovíco provádím.

A pak, když se uspokojená, malátná, příjemně unavená  tou likvidací zásob a vyklizením všech možných i nemožných skladovacích prostorů, s krásným pocitem tepla v žaludku navracím do ložnice, vrznou někdy i parkety, nemluvě o vrzající posteli když uléhám a zase vstávám. .Takže já si v průměru tak čtyřikrát za  noc vrznu určitě, ale někdy i pětkrát šestkrát, podle toho jak rychle se mi podaří nějakou mňamku vypátrat a kolik těch dvířek musím otvírat.

Ale někdy ani jednou za noc, fakt, přísahám, někdy se dokážu tak vybičovat a ovládat, že  tomu žracímu chtíči odolám.Třeba když nezapnu džíny anebo v televizi vidím nějakou hodně hubenou herečku tak se naštvu a vydržím. Ale pak zas mám dny, kdy mě vášně prostě  přemůžou a já té touze podlehnu, a  to se dveře od lednice špajzky a skříněk netrhnou.

A tak mě napadá, až zas ucítím, že to na mě leze, teda mám na mysli ty žrací nálady, tak ty dveře od špajzu nechám radši rovnou otevřený, abych sousedy tím věčným vrzáním nerušila. Anebo by to chtělo namazat?

obrázek pixabay.com

Autor: Libuše Palková | pátek 11.1.2019 8:05 | karma článku: 37,93 | přečteno: 12492x
  • Další články autora

Libuše Palková

Veřejná omluva

Ráda bych se tímto veřejně omluvila kolegovi blogerovi panu Klarovi, kterého jsem citovala v nedávném blogu, protože se mi nelíbilo když napsal, že ženy jsou bez obzoru. A tak jsem si, jak je mým dobrým zvykem, dovolila oponovat.

28.4.2019 v 6:35 | Karma: 10,61 | Přečteno: 932x | Diskuse| Osobní

Libuše Palková

Chcete mít vysokou karmu a čtenost?

Hlavní je samozřejmě výběr témat-nejvíce se zavděčíte kritikou islámu, imigrantů, feministek, EU, genderu, levičáků, sluníček, vítačů, Pražské kavárny. Populartitu vám zaručí pochvalné ódy na USA a Izrael, církev, judaismus

26.4.2019 v 8:31 | Karma: 6,43 | Přečteno: 586x | Diskuse| Ostatní

Libuše Palková

Jak se zbavit nepohodlného blogera

Ráda bych se vyjádřila k tomu proč jsem byla zmizena, pokud nezmizí i to. Všichni víme že po stažení určitého počtu blogů nebo smazaných komentářů přichází sankce. Takže se dá zařídit, aby nepohodlný bloger zmizel z hlavní strany.

26.4.2019 v 7:28 | Karma: 14,96 | Přečteno: 1086x | Diskuse| Osobní

Libuše Palková

Libo-li koprolit?

Jestli čekáte nějaký recept na novou vylepšenou verzi koprové omáčky, tak vás zklamu. To slovo nemá s koprovkou nebo koprem vůbec nic společného. Koprolit je totiž zkamenělý výkal. Z toho by si nikdo omáčku ani polévku asi nedal

25.4.2019 v 11:07 | Karma: 5,53 | Přečteno: 214x | Diskuse| Ostatní

Libuše Palková

Nobelovku pro zakladatele teroristické organizace?

Nedávno se zde jeden bloger zamyslel nad tím, že Nobelovu cenu za mír dostávají všelijací lidé, zmínil třeba Obamu nebo mladičkou aktivistku. Zapomněl však na zakladatele organizace, kterou mnohé země prohlásili za teroristickou.

24.4.2019 v 12:31 | Karma: 5,58 | Přečteno: 171x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

S vládou nemá smysl pokračovat v jednáních, a to ani za účasti prezidenta, řeklo ANO

25. dubna 2024  10:15,  aktualizováno  11:20

V atriu Poslanecké sněmovny proběhla tisková konference stínové vlády hnutí ANO. Poslanci mluvili...

Poslední mrazivá noc. Od pátku se bude oteplovat, v neděli se vrátí letní teploty

25. dubna 2024  6:32,  aktualizováno  11:19

Ve čtvrtek budou ještě teploty podprůměrné a na horách může sněžit. V pátek ráno dokonce hrozí na...

Automotodrom chtěl 27 milionů za neodjetý ročník MotoGP, soud žalobu zamítl

25. dubna 2024  10:07,  aktualizováno  11:19

Brněnský Automotodrom si chtěl pomocí žaloby vymoci 27 milionů korun, které požadoval od města a...

Družku bil, přeřezal jí šlachy. Soud muži za dlouhodobé týrání potvrdil devět let

25. dubna 2024  8:49,  aktualizováno  11:18

Olomoucký vrchní soud zamítl odvolání Tomáše Heráka ze Šumperska, kterému krajský soud za...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik