Viděla jsem UFO

Přiznám se, že  nepatřím mezi příznivce různých teorií o příletu mimozemských civilizací na naši planetu, Marťanech kteří občas někoho  unesou, aby nás zkoumali, popřípadě se mezi nás vmísí, aby zde předali své geny a ovládli nás.

Ale tuhle jsem viděla něco, co  můj skepticismus  docela zviklalo. Jdu po chodníku a najednou si všimnu, žepřes ulici  na louce sedí UFO

 Nebyl to klasický létající talíř, spíš taková rozkládací koule

Trochu to vypadalo jako otvírající se květ. Protože jsem holka zvědavá, přešla jsem ulici, abych se podívala zblízka a pořádně to prozkoumala.

Jak jsem chodila okolo, zjistila jsem  že jedna část má nějaké zuby- asi aby se to zaklaplo a hermeticky uzavřelo při průletu vesmírným prostorem, Připadalo mi to trochu jako gigantický stříbrný pomeranč z kterého někdo odřízl jeden dílek. Zkusila jsem zaklepat na povrch, jestli někdo není uvnitř, ale bylo ticho. Nikdo se neozval, nikdo nevylezl.

Začínala jsem mít podezření, že je to skutečně UFO, a jeho posádka buď při přistání zahynula, anebo spí.

Začala jsem to koule pořádně bušit, nějaké ťukání  není uvnitř nejspíš ani slyšet. Ale pořád nic.

Znělo to dutě- stříbrný objekt byl očividně prázdný.

A pak mi to došlo: Marťani už z koule utekli a jsou teď někde mezi námi. Vystrašeně jsem se dívala do křoví kolem, ale nikde nikdo. Nejspíš se už infiltrovali a chodí mezi lidmi, aby si vybrali ty nejvhodnější objekty pro únos, popřípadě předání genetické informace.. Možná jste viděli film s Luisem de Funes Četníci a mimozemšťané. Ti přijali  lidskou podobu, a jen poklepem bylo možno zjistit,  jestli je to skutečný člověk nebo mimozemšťan--ten zněl při poklepu dutě a plechově.

Takže si dávejte bacha, hlavně při seznamování. Když vás někdo osloví na ulici, nebo vás zaujme na seznamce, nikdy nevíte  jestli to není mimozemšťan, a proto si případného nového partnera  napřed pořádně proklepněte. A to doslova.

Autor: Libuše Palková | úterý 13.3.2018 18:25 | karma článku: 17,62 | přečteno: 2048x
  • Další články autora

Libuše Palková

Veřejná omluva

28.4.2019 v 6:35 | Karma: 10,61

Libuše Palková

Libo-li koprolit?

25.4.2019 v 11:07 | Karma: 5,53