Škvarky nebo kvarky

Co všechno člověka nenapadne, když si debužíruje a přitom listuje knížkou o fyzice- maminka měla pravdu, když mě vždycky varovala, že  při jídle se nemá číst

Pojídám chleba se sádlem a škvarky

Čtu přitom knihu o fyzice a snažím se zjistit

co jsou to vlastně ty kvarky

lámu si hlavu s mezony a hyperony

škvarky mi k tomu pěkně voní

Gell-Mann musel být ale koumák

když na to přišel

já tomu nerozumím ani za mák

nejvíc mě dává zabrat  chromodynamika

kajícně přiznám že mi to nic moc neříká

asi za Gell-Mannem zaletím do Kalifornie

přednáší tam prý někde v Santa Fé

tak ho pozvu ho na kafe

a on mi snad vysvětlí

jak to s těmi kvarky je

Autor: Libuše Palková | neděle 13.8.2017 5:30 | karma článku: 14,36 | přečteno: 559x
  • Další články autora

Libuše Palková

Veřejná omluva

28.4.2019 v 6:35 | Karma: 10,61

Libuše Palková

Libo-li koprolit?

25.4.2019 v 11:07 | Karma: 5,53