Propadák

Jak to dopadne když ženská lásce propadne a když jí navíc jestě napadne, že by o tom mohla něco napsat

Vypadal jako padlý anděl a tak mi hned padl do oka

Padal dál až do srdce

Všechny mé nejistoty ze mě spadly

A já mu propadla tělem i duší

Padli jsme si hned do noty

A já tancovala jak on pískal

Až jsem z toho padala na ústa

A on přede mnou padal na kolena

A z úst mu padala lživá slova

Musela jsem být padlá na hlavu

Že jsem z těch jeho lží hned padala na zadek

Totální výpadek pojistek rozumu a intuice

Naprostej úpadek

Ještě před západem slunce zapadli jsme do postele

dva zapadlí vlastenci lásce propadlí milenci

brzo ale začal vypadávat z role padlého anděla

a mně spadly klapky z očí  

a najednou mě napadlo

Že jsem asi padla

na pěknýho grázla

A že padat mu hned do náruče

Nebyl asi dobrej nápad

Padl na mě z toho smutek a přepadla únava

A když jsem ho uviděla s jinou

Spadla mi čelist a popadl vztek

představa nekonečné lásky se rozpadla

tu cizí mrchu jsem popadla za pačesy

a jeho pod krkem ba i nějaká facka padla

padni komu padni sotva jsem dechu popadala

oběma jsem jim to pěkně dala

když na to vzpomenu hanbou bych se propadla

hlavně že mi už vypadl ze života

zmizel v propadlišti dějin

padá opona za parodií na lásku

to jsem ale dopadla

to byl ale propadák

teď si dám od lásky na nějaký čas padla

Autor: Libuše Palková | sobota 12.8.2017 22:19 | karma článku: 13,60 | přečteno: 631x
  • Další články autora

Libuše Palková

Veřejná omluva

28.4.2019 v 6:35 | Karma: 10,61

Libuše Palková

Libo-li koprolit?

25.4.2019 v 11:07 | Karma: 5,53

Libuše Palková

Konec světa

24.4.2019 v 10:43 | Karma: 8,72

Libuše Palková

Sybila s bobkový listem

20.4.2019 v 21:15 | Karma: 18,28

Libuše Palková

Rozkvetlé Kladno

19.4.2019 v 21:11 | Karma: 17,38

Libuše Palková

Hysteron proteron

18.4.2019 v 7:08 | Karma: 18,89

Libuše Palková

Nevěstinec v koncentráku

16.4.2019 v 13:10 | Karma: 22,90

Libuše Palková

Nechceme imigranty

15.4.2019 v 13:37 | Karma: 15,76

Libuše Palková

Pražská náplava na Kladně

13.4.2019 v 19:22 | Karma: 22,18

Libuše Palková

Jack Rozparovač podruhé

10.4.2019 v 9:33 | Karma: 14,42
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik