Pocem Andy to je fuj!

Když jsem se vracela z procházky lesem, potkala jsem staršího  pána s psíkem, který se ke mně přátelsky hrnul. Ten psík, ne jeho páníček. Ten naopak pronesl výše zmíněnou, pro mě značně nelichotivou, větu.

Je fakt, že jsem po té dvouhodinové rychlé chůzi, kterou jsem si naordinovala v rámci snahy zhubnout, byla celá zpocená, rozcuchaná, vyčerpaná, s nepřítomným pohledem člověka, který je na pokraji tělesného zhroucení a tudíž těsně před kolapsem. Ale aby mě někdo definoval jako cosi, co je fuj?

"To vám teda děkuju, ale když se osprchuju, namaluju, učešu a pořádně oblíknu, tak zase tak fuj nejsem,“ odsekla jsem trochu naštvaně. Pán i jeho pes se na mě zkoumavě zadívali. „Přece nebudu běhat po lese načinčaná jako nějaká manekýna,“ dodala jsem, ale najednou mi došlo, že to slůvko fuj nepatřilo přímo mně, jen mělo ochránit proti přehnanému pejskovu zájmu. Naštěstí i majitel Andyho zřejmě pochopil, že jsem z toho běhání natolik vyřízená, že mi mozek pracuje jen částečně, anebo si pomyslel, že mám vyjímečný  smysl pro humor, a tak se jen zasmál. A nebo se smál mně, jak debilně vypadám a ještě jsem k tomu tak vztahovačná a nedůtklivá?

Nevím, ale než mi to stačil vysvětlit, Andy ho už táhl opačným směrem, kde jeho pozornost zaujal jiný pejsek.

Nicméně jsem pochopila, že rady odborníků ohledně toho, jak pohyb  na čerstvém vzduchu okysličuje mozek a tudíž zlepšuje myšlení, na mě neplatí. Já se po takovém běhu lesem vracím úplně vyřízená.

 

Autor: Libuše Palková | pátek 16.6.2017 12:49 | karma článku: 23,30 | přečteno: 1210x
  • Další články autora

Libuše Palková

Veřejná omluva

28.4.2019 v 6:35 | Karma: 10,61

Libuše Palková

Libo-li koprolit?

25.4.2019 v 11:07 | Karma: 5,53

Libuše Palková

Konec světa

24.4.2019 v 10:43 | Karma: 8,72

Libuše Palková

Sybila s bobkový listem

20.4.2019 v 21:15 | Karma: 18,28

Libuše Palková

Rozkvetlé Kladno

19.4.2019 v 21:11 | Karma: 17,38

Libuše Palková

Hysteron proteron

18.4.2019 v 7:08 | Karma: 18,89

Libuše Palková

Nevěstinec v koncentráku

16.4.2019 v 13:10 | Karma: 22,90

Libuše Palková

Nechceme imigranty

15.4.2019 v 13:37 | Karma: 15,76

Libuše Palková

Pražská náplava na Kladně

13.4.2019 v 19:22 | Karma: 22,18

Libuše Palková

Jack Rozparovač podruhé

10.4.2019 v 9:33 | Karma: 14,42
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik