Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

R^ Dík za přiblížení zajímavostí z historie .:-)

0 0
možnosti
Foto

děkuji za komentář Radko a pěkné Velikonoce

0 0
možnosti
VN

Zajímavé, pro neznalé, jako já ... R^

0 0
možnosti
Foto

děkuji Vlastičko za přečtení a pohodové svátky:-)

0 0
možnosti
Foto

děkuju za přečtení paní Martino jsem ráda že se líbilo:-)

0 0
možnosti
MP

Hezká exkurze do světa výtvarného umění. Dávám karmu a pěkné, pokojné dny velikonoční přeji.

4 0
možnosti
Foto

děkuji pane Miroslave i vám klid a pohodu:-)

1 0
možnosti
Foto

Libuš, Ti kluci uměli ale zacházet se štětcem, zřejmě i něčím jiným. R^R^

0 0
možnosti
Foto

jo Horste byli to borci;-D

0 0
možnosti
JK

Dobrý den, stůl pro dvacet šest, prosím.

Ale vás je jen třináct.

My budeme sedět jen na jedné straně.

2 0
možnosti
Foto

Libuško, měla jsi dobrý nápad přiblížit tento den pomocí výtvarného umění. I mně jsi osvěžila některé už skoro zapomenuté informace. Díky Ti R^

0 0
možnosti
Foto

jsem ráda Zdeni-přemýšlela jsem co k tomu napsat aby to nebylo jen pořád opakování toho samého a přitom tématické-no a napadlo mě tohle-víš já nevím jak ty, ale vyšiluju když za jeden den narazím na deset podobných článků-třeba kojení po desáté už fakt nedám-ale až to šílenství opadne možná se k tomu vrátím a něco dodám-;-)dík za návštěvu a krásné svátky

1 0
možnosti
BK

R^moc děkuji za blog, Libuško. Ten obraz Dalího - to je až neuvěřitelný. Nevím, jestli to správně popíšu, ale cítila jsem energii uvnitře sebe, když jsem se na něj dívala. Pocit, jako když jsem na kolotoči a začíná se mi točit hlava. Je to zvláštní shoda - už několik dnů chci Dalího zmínit v blogu. V jednom jen jako malá zmíňka - příklad a ve druhém taková zvláštní zkušenost s knihou o Dalím;-).

0 0
možnosti
Foto

přesně Beatko. já měla husí kůži po celým těle když jsem před tím obrazem stála-nepopsatelná věc-díky za nákuk a pohodové dny:-)

0 0
možnosti
ND

Omlouvam se, že se vracím k predminulym diskusím, ale opravdu tomu nerozumím, informace mám jen z internetu, docela mě to zajímá, musel to být zážitek to natáčení, byla bych ráda, kdybyste o tom třeba napsala http://www.bulvar.cz/farmar-hleda-zenu-2014-25-4-posledni-ohlednuti-15-dil

0 0
možnosti
Foto

myslím že lepší vizitku o sobě a svých duševních obzorech jste tu zanechat nemohla paní Dubcová

v pátek to reprízovali tak to třeba najdete zpětně někde na netu-pěkné velikonoce

0 0
možnosti
Foto

Ráda jsem si početla. :) umělci, co mají doopravdy přesah, často nejvíce bojují, bojovali paradoxně s tím, když chtějí lidem to přesahové a svaté přiblížit. Říct, že věci, co ctí, jsou jako jejich život. Jsou jim vpodstate nesmírně blízké. Lidé si odjakživa radi živí svou iluzi a to přiblížení vlastně nechtějí. Není to zkrátka vznešené. U Caravaggia ty veci realismu, najednou špinavé nohy, spíš chápala církev než obyčejní lidé, co se s tím nemohli popasovat. Dekuji za článek.:)

0 0
možnosti
Foto

já děkuji za komentář a pěkné svátky přeju

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik