Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V81í25t 10K45u29č54í80k

26. 4. 2019 14:57

Jen faktická poznámka - statisticky psychiatrickou hysterií trpí více ženy, nikoli muži. U mužů jsou častější zase jiné choroby, třeba alkoholismus. Na to upozorňoval už nejznámější český odborník na hysterii, MUDr Plzák... :)

0 0
možnosti
Foto

R^Dobrý, Libu, taky jsem se tam našel;-D

2 0
možnosti
Foto

jsem ráda že to bereš s humorem a nejdeš na mě s nějakým psychologickým rozborem mých pohnutek jako někdo-dík a pěkné Velikonoce

2 0
možnosti

I81v37a90n15a 42L79a35n96c54e

18. 4. 2019 12:56

Také na mě několik symptomů sedí:-(:-(:-( Díky za pobaveníR^R^R^

3 0
možnosti
Foto

já děkuju za nákuk Ivanko-také se tam v některých bodech vidím;-Dpěkné velikonoce:-)

1 0
možnosti
Foto

Můj přítel, který kdysi psal internetové články v rubrice pro ženy, měl jednu metodu. Dva články ženským to nandat a jeden, kdy to poctivě nandal natvrdo chlapům. Byl to jeden z nejlepších přátel pana Plzáka. A vzdycky zminoval skutečnost, že historionstvim trpí chlapi zcela neméně...i on psával, jsem v mnoha ohledech jako vyšitej. Co se zdejšího prostoru týká, mužů, co stahují kalhoty, ač se jde brodem, co na ně číhá nebezpečí všude... a tak to je, co mají na první dobrou poznamku o ženské klasickou, je tu jako kvítí na louce. Rozvažného a kliďasa pak dlužno ošetřovat. Tímto říkám, že dnešní článek chápu. Nechápu, jak mnoho dalších oceňuje diskutéra jen proto, že Vy máte jistě máslo na hlavě, a tak se dělá, že se jeho úlet nevidí. K nominacím se patří dospěle mlčet. Osobně..malé. Pro mne malé. A zdravim treba velice ráda pana Šika.:)

2 0
možnosti
Foto

dík za komentář paní Radko a pěkné velikonoce;-)

1 0
možnosti
Foto

J94a65n 21Š34i33k

18. 4. 2019 8:32

Z dvanácti vlastností, co jste popsala, jich mám asi devět. To asi není moc dobrý, že? :-) Děkuji za článek a přeji Vám klidné prožití velikonočních svátků

3 0
možnosti

Libuško, já vám to řeknu sama za sebe: vy jste hezká, chytrá a citlivá ženská - to jsem z vašeho psaní a i komunikace třeba v diskuzích pod mými blogy poznala. Jsou věci se kterými člověk nehne a prostě ti lidé do vás půjdou. Člověka tu nějak vnímají a to je neměnné - byť i kolikrát nespravedlivé. Pište to svoje, svým stylem, svým srdcem a ať se třeba........;-). Já to kolikrát nevydržím a švihnu to taky pěkně od plic;-), ale pak si říkám, že jedinej, kdo na tom bude škodnej, budu já sama, protože si ničím svoji energii. Věřte, že je tady spousta lidí, co vám fandí a chápe, jak to všechno myslíte:-)R^. Mějte se fajn:-).

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den Beato, zcela bez rejpání... a teď je otázka pokud píšu provokativně, jestli se mám divit tomu, že jsem někoho vyprovokoval k něčemu... což domnívám se, platí samosebou na nás všechny...

3 1
možnosti
Foto

Libuš, prodlužuješ si den brzkým vstáváním, děláš dobře, vždyť život je tak krátký. Tedy přeji hezký den:-)

0 0
možnosti
Foto

díky Horste ranní ptáče dál doskáče:-)a pěkné velikonoce tobě i celé rodince:-)

0 0
možnosti
Foto

díky pane Zdenku za nákuk a pěkné Velikonoce:-)

0 0
možnosti

Kaju se, tady to mám, nikdy neříkej nikdy :-) obzvláště pokud někdo projeví takovou sebereflexi jako autorka tohoto článku.

Proč jsem se vrátila, protože je tady v diskusích někdy legrace a pak, o čem by Libuška psala. Ona má přeci své prudice ráda. :-) :-) :-)

1 0
možnosti
Foto

nejste jediná paní Dubcová nefanděte si že to bylo jen kvůli vám nebo jen o vás-ale je fakt že pohrabat se v lidském neštěstí kopnout si a pak se ještě cítit uraženě a tvrdit já nic já muzikant-no každý máme svůj styl hezké svátky vám přeji:-)

0 0
možnosti

A příklad jste nenašla ani jeden, klasika....

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS