Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pani Palkova, diky za upresneni, uznavam, ze nemam cas sledovat zpravy a nesedim na diskuzich jako vy, takze nevim, jestli je ten Rus nezamestnany a zije ze socialnich davek a kdy to bylo zverejneno. Ja si jen jako zena a matka dvou deti neumim predstavit, ze by mi byly kvuli nemoci ty deti odebrany a vychovavany, zahalovany, pripadne obrezany a kdybych mela cas manifestovat, tak radeji za tu ruskou krestanslou rodinu, nez napr kvuli kojeni na verejnosti. Polska a Polaku si pro jejich postoj velice vazim a vam bych moc prala, abyste se realizovala v necem smysluplnejsim, nez monitorovanim diskutujicich ale to je samozrejme vase vec. Zijte a nechte zit. Kvuli blogu se snad nepoperem, ne?

11 0
možnosti
Foto

je dost hloupé se vyjadřovat ke zprávě o které nic nevíte-to není otázka dlouhého sezení v diskuzích- stačilo si to zadat do vyhledávače a jedním klikem si ověřit, jako jsem to udělala já jestli to u nás vyšlo nebo ne ale tvrdit o dva dny staré zprávě že nevyšla je opravdu trapas- že je ten Rus bez práce píše autor článku hned v prvních větách takže jste zřejmě pořádně nečetla ani ten blog

to s tou obřízko je vás předpoklad nepraktikují ji všichni muslimové já si zas neumím představit jak člověk bez práce s manželkou v psychiattrickém ústavu vychovává a živí děti :-/

a už vůbec nechápu tu vaši poznámku o poprání se- prostě jsem vás jen upozornila že se mýlíte

0 6
možnosti
Foto

jako vždy se komentáře netýkají podstaty a sice jak je možné že někdo dva dny poté, co byla v Česku uveřejněna nějaká zpráva klidně napíše že je typické že u nás se o tom neinformuje?8-ovzhledem k tomu že nikdo z jednatřiceti plusovačů paní neupozornil,, že se mýlí, ani autor článku,je to známka jak se lidé nechají strhnout k panice šířícím prohlášením jen proto, že jsou neinformováni-je smutné se vyjadřovat něčemu o čem nemají povědomost-jsem zvědavá kdy se tato skupinka objeví před švédskou ambasádou a bude protestovat

0 5
možnosti
JS

Necítíte se ve středu zájmu když jste placená za to, jak ty nemačenky k nám za nemalé peníze vozíte?

2 0
možnosti
Foto

víte že šíření lživých informací které nemáte podložené o osobě kterou neznáte se rovná nactiutrhání a pomluvám?8-oco kdybych napsala že jste placený za to abyste šířil paniku z imigrantů aby pak politici mohli lépe manipulovat s lidmi díky předvolebním slibům:..a víte že právě kvůli lidem jako vy pak nějaký důchodce jde vykolejit vlak protože má z imigrace strach? Měl byste se stydět, brát peníze za šíření lžíRvRvRv

0 1
možnosti

Vaše blogy jsou esencí zkopírovaných článku, smyšlených realit a naprostých hloupostí. Dokonce semotamo zabíháte do protižidovských témat. Divím se, že vám to tady někdo trpí.

18 1
možnosti
PT

P75e84t28r 38T27o24m24e11k

15. 4. 2019 15:48

Ne semotamo ale dost často.

8 1
možnosti
PB

P72e94t78r 91B90u73r48i64a22n

15. 4. 2019 14:50

Stále úmyslně zaměňujete nelegální imigranty do Evropy za tučnými socdávkami s legálními migranty po celém světě. V tomto vaše demagogie nezná dne, ani hodiny.

23 1
možnosti
Foto

Trefa! Hřebík na hlavičku.

2 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik