Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No, zmizela. Nečetla jsem ji, takže jsem neutrpěla.:-)

1 0
možnosti
Foto

to jsi o hodně přišla Klárko-mohla ses od ní třeba přiučit co je třeba aby zde byl člověk úspěšný-ačkoliv pokud mi jak předpokládám odpovíš že zas tak o nic nejde tak souhlasím;-)

0 0
možnosti
DV

D73a16v95i48d 72V45l11k

14. 4. 2019 18:25

Budu upřimný mně ta paní absolutně nechybí.

4 0
možnosti
Foto

mně zas jo Vlku-kde to máš takový krásný články o lidožroutech-to si dneska málokdo dovolí napsat aby se toho nechytl nějaký právník z organizaci na ochranu práv Afričanů protože napsat něco takového o člověku který ještě ani nebyl odsouzen a tudíž se nevím jestli konzumoval nebo nekonzumoval- to chce fakt odvahu:-(dík za nákuk a pohodový zbytek neděle:-)

1 0
možnosti
Foto

Zdravím diskutující a protože vidím, že v diskusi leckdo fabuluje a vymýšlí, uvedu na pravou míru některé údaje :) O víkendu jsem měl službu já a důvody pro stažení tohoto článku z hlavní strany blogu iDNES jsou tři a všechny jsou obsažené v Kodexu blogera:

1. článek se týká především blogování nebo diskuzí, přesah pro čtenáře mimo blog nevidím žádný

2. explicitní popis vraždy, byť v citaci, na hlavní stranu blogu iDNEs nepatří

3. většina textu není článku není autora článku

Za explicitné popisy vražd nebo jiných násilností se právě paní Pilloni velmi často dostávala se svými články mimo hlavní stranu stejně jako jiní autoři, ať už díky dratsickým, explicitním textům, či obrázkům případně videu. Na blogu iDNES je dál, nicméně pozornému čtenáři jistě neušlo její opakované politické PR, což je zkrátka pro hlavní stranu blogu iDNES nepřípustné stejné jako jiné formy reklamy.

A na závěr, každý, naprosto každý, kdo opakovaně porušuje Kodex blogera, je upozorněn minimálně jednou, že běžným postupem dle Kodexu blogera při opakovaném porušování pravidel je výstraha, při nerespektování pak stažení z hlavní strany nejen článku, ale celého blogu (nikoliv deaktivace blogu, ta je ze strany administrace skutečně zcela výjimečná).

A na závěr už jenom podotknu, že chci li někdo v jakémkoliv článku tvrdit, že ten či onen je vrah ...má li k dispozici pravomocný rozsudek, je to v pořádku. Není li ovšem schopen doložit své tvrzení a není li ochoten tedy do článku napsat slovo jako "nejspíše vrah", přestože je výslovně upozorněn administrací, co vadí ... může samozřejmě vymýšlet různé zástupné důvody stažení svého článku, na faktech to nic nemění :)

12 3
možnosti
Foto

koukám, že bod dva je úsměvný :) Většina textu v článku není autora článku ... je méně úsměvné :)

0 0
možnosti
Foto

Normálně jsem ji našla: https://pilloni.blog.idnes.cz/, ale od října se odmlčela.

Vyskytuje se ovšem na jiných serverech

2 0
možnosti
Foto

ano dala jsem tam odkaz ale stačí si ji zadat do vyhledávače;-) nicméně mě při čtení toho popisu výslechu svědka činu tekly slzy smíchem ač to je v podstatě hrozné a měla bych se stydět, já vím:-(ale nemohla jsem si pomoci;-D

0 0
možnosti
Foto

No, chvalozpěv to zrovna nebyl, ale na porušení kodexu kvůli urážlivosti a následnému stažení mi to taky nepřišlo. Známe oficiální důvod?

0 0
možnosti
Foto

:-)no nevím jestli to sem smím dát-já myslím že jsem si zavařila už tím blogem o polsko-židovských kořenech Jacka Rozparovače a že jsem si dovolila panu Braunovi oponovat, že zabití stovky a zranění 15OO lidí v Gaze je masakr takže co mohou jiní nemohu já...-ale to neřeš Honzo, když mě bloknou tak mám na facebooku pár skupin do kterých můžu ty svoje žvásty psát klidně dál :-)dík za nákuk a pěkný zbytek neděle

0 0
možnosti
Foto

Nechybí mi. To je vše,co k tomu můžu říct.

6 0
možnosti
Foto

dík za nákuk Šári a pohodový zbytek neděle:-)

0 0
možnosti
Foto

H21a79n51a 80V21l13k68o26v29á

14. 4. 2019 16:03

Víte, Libuše, skutečně si nemyslím že zdejší blogování by komukoli mohlo uštědřit punc odbornosti - naopak do (dávnějšího) nedávna to zde byl prostor pro různé názory i týpky...

Jakkoli si o formě projevu paní Pilloni mohu myslet cokoli, občas psala o věcech o kterých prostě mainstream nepíše.

A že se dějí vím od kamarádů z České Cizinecké Policie.

A co se mi zdá opravdu na hraně je to že tento prostor opouští ať už dobrovolně či vykopnutím ze strany administrace právě týpci kteří to tady dělali pestřejší.

O tom čemu uvěřím a koho budu pokládat za kašpárka si troufám rozhodnout sama a nepotřebuji "předvýběr". A to se zde právě děje.

A co se týká paní Pilloni - ona i ta grafika byla tak nějak bulvární a myslím že celkový projev škodil tomu že občas psala pravdu....

2 0
možnosti
Foto

obě dobře víme paní Hano že tady nejde o pravdu-kdybych takovou černou kroniku psala výhradně o tom co páchají třeba Ostraváci tak bude zle-stačí ten článek o původu Jacka Rozparovače jaké se strhlo peklo-mně byl tento článek nejen stažen ale hned jsem byla upozorněna že budu zablokována pokud se to bude ještě opakovat ona takové články psala neustále bylo jí staženo hodně článků ale zablokována nebyla-a že tam popisovala často velice nechutné podrobnosti:-/

1 0
možnosti
Foto

No, ta vaše hotentotština je jenom o fous lepší, než ta paní Pilloni:-)

2 0
možnosti
Foto

já vím do vytříbenosti češtiny jakou předvádí třeba pan Větvička mám co dohánět a musím se ještě hodně činit:-(

0 3
možnosti
PU

P29e35t24r 43U86h61e17r

14. 4. 2019 15:19

Paní Pilloni nebo jak se ta osoba jmenuje, je asi trochu postižená migrací. Vaše texty ale také nejsou bez chyb a navíc píšete nenávistné články o křesťanech, Židech a Izraeli atd. Takže jste s paní Pilloni na jedné úrovni...

6 1
možnosti
Foto

kdepak Herr Uher, mýlíte se, já její slohové vytříbenosti nikdy nedosáhnu toto bych nenapsala ani kdybych se rozkrájela-;-D

Oseghale se ji snažil vskřísit vodou na obličeji a ona se probrala. Oseghale se svlékl, ona byla vzhůru“, ale měla „oči obrácené vzhůru“ a „měli kompletní pohlavní styk “Pak „dívka chtěla jít domů, do Říma, protože měla vlak, řekla, že ho jinak udá. Měli potyčku, strkali do sebe, Oseghale jí píchnul do výšky jater a po prvním bodnutí Pamela klesla na zemi

0 2
možnosti
ND

Něco si s paní Pilloni vyrizujete, Libuško?

Ráno paní Kateřina, teď již smazány článek a teď vy. Máte to zapotřebí?

2 0
možnosti
Foto

s nikým si nic nevyřizuji pan Naďo-jen jsem při brouzdání netem narazila na tuhle perlu a řekla jsem si že se o ni podělím-vždyť kdo se pyšní titulem Idnes je tak trochu naší vizitkou nezdá se vám?;-)dík za přečtení a pohodový zbytek neděle:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik