Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I88v54a13n62a 91L86a22n19c80e

22. 3. 2019 11:41

Rano se probudim v pet i drive, vyskocim z postele, kafe nepotrebuju, protoze to bych potom proletela strechou, jak bych byla hyper. Energie na rozdavani, planuji, co vsechno udelam... jsem schopna slozit vagon uhli. Asi do dvou hodin je ze mne unavena a lina lemra. Sotva lezu, Do vecera bych nejradeji jenom sedela a nic nedelala. Ani nemyslela. Karma pro vasR^R^R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Libuško, moje kamarádka mi zase radila, jak se mám každé ráno dívat v koupelně do zrcadla a říkat, jak se mám ráda, jaká jsem skvělá holka a hlavně, jak mi to sluší. Pak to prý bude pohodové ráno. Tak jsem druhý den vstala, v koupelně jsem koukla, spatřila svůj odraz, nadechla jsem se, ale chvalozpěv se nedostavil, začala jsem se smát fakt z plných plic. To Ti bylo tak pohodové ráno;-D.

2 0
možnosti
Foto

no já bych si po ránu při pohledu do zrcadla tak lhát-jako že mi to sluší-rozhodně nedokázala Zdeni-dík za nákuk a krásný den:-)

0 0
možnosti
Foto

Dravá šelma jsem, když se naštvu.;-D Ale máčet se studenou vodou a dělat dřepy ráno taky nebudu.;-)

1 0
možnosti
Foto

to je vidět že jsme rozumný holky Klárko-dík za náčum a pohodový večer:-)

1 0
možnosti
OF

Chlapi to mají jednodušší :-P

Méně piva, více mlíčka -

užívej sýr tavený!

buchty s mákem!

kofola

každé ráno Ovonu

Lybar -lak

každé ráno staropramen

jezte sýry - mají vápník

0 0
možnosti
Foto

pivo a sýr jsou skvělá kombinace pane Ondřeji-dík za nákuk a nádherný den přeji:-)

0 0
možnosti
Foto

když se ráno vzbudím, představuju si, že jsem ospalej a línej lenochod...to mi vyhovuje, má to dobrý výsledky:-)

0 0
možnosti
Foto

to já si představovat nemusím Jaromíre-jen se snažím toho lenochoda uvést do aktivnějšího stavu;-Ddík za vtipný komentář a krásný den:-)

0 0
možnosti
JK

Zkuste si představit, že honíte po městě zajíčka, uvidíte jak to zabere...

0 0
možnosti
RK

Zejména když se při jeho nahánění brutálně zadýcháte a on vám nakonec uteče... to je i při představě dost tristní. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
RK

Maně se mi vybavuje jedna scénka, kdy jakýsi pán zkouší silou svého šarmu zapůsobit na ženu a dopustí se tragického omylu, když řekne: "Probouzíte ve mě zvíře!!!" A dotyčná posměšně praví: "Že by veverku?"

Podobné nesmysly co má člověk ráno udělat, bez ohledu na to, jak se cítí, jsem také četl. A jak s oblibou říkám, člověk vnímá krásu západu slunce docela odlišně v případě, že právě dostal od protějšku, na který si tajně myslel, že tedy jako jo, a úplně jinak mu přijde ve chvíli, kdy vypil půl litru kyselého mléka na kilo třešní... S ránem to bude nachlup to samé.

0 0
možnosti
Foto

teda Ríšo vypít kyselé mléko po třešních může snad jen sebevrah;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Mě ráno budí hned dvě dravé šelmy, dožadující se okamžitého nakrmení;-D

0 0
možnosti
Foto

tak to je dobrý způsob budíčku Honzo-kdybys je nenakrmil mohli by se pustiti do tebe-vybavuje se mi scéna z filmu jak majitelka kočiček skončila jako ohlodaná troska na které si její mazlíčcipochutnali;-D

0 0
možnosti
Foto

To já, když se někdy pěkně do růžova vyspím, tak se protáhnu a zařvu jako lev. :-)

0 0
možnosti
Foto

teda pane Chudáčku vy musíte být zvíře;-Dskoro z vás jde hrůza;-Ddík za nákuk

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik