Diskuse

Claudio Magris

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P79e27t39r 18O92m67e93l92k27a

23. 2. 2019 15:01

Zajímavé, karmaR^

0 0
možnosti
Foto

dík pane Petře a krásný víkend:-)

0 0
možnosti

I87v25a67n95a 77L60a46n77c54e

23. 2. 2019 11:56

Krasne napsane, obdivuji vas!!!R^R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

děkuju Ivanko ale nic tak výjimečného to zas není;-)

0 0
možnosti
Foto

:-) po všech těch aférách s opisováním diplomových (rigorózních, bakalářských....) prací je osvěžující číst od někoho že si svoji práci pamatuje ještě po dvaceti letech.

Zajímavé čtení.

Vám i Claudio MagrisoviR^

1 0
možnosti
Foto

víte Hani za komančů jsem studovat nemohla, kvůli taťkovým protikomunistickým postojům, o to víc jsem si toho asi pak vážila když po pádu bolševika jsem se tam dostala a na rozdíl od mnoha spolužáků jsem to brala vážně...ale nelituju že jsem nemohla studovat dříve-protože na filozofické fakultě to tdříve byl samý marxismus-leninismus, zatímco po sametovce už to byla klasická filozofie, řecká římská moderní, akže jak se říká, všechno zlé je pro něco dobré

1 0
možnosti
Foto

Vnímavá a přemýšlivá, to se mi líbí R^

0 0
možnosti
Foto

děkuji moc Jarmilko, každý z nás má více poloh a tváří-někdy rozpustilá a bezstarostná, jindy hloubavá, takhle to má nejspíš většina lidí, také podle okolností co nám prostředí dovolí, někdy v tom frmolu ztrácíme sami sebe:-)

0 0
možnosti
Foto

Libuško, tímto blogem jsi mě doslova okouzlla. Takhle si jít za svým cílem, to zaslouží uznání! Zvolit si právě Claudia Magrise byl výborný nápad. Doufám, že i pracnost, s jakou jsi musela informace o spisovateli shánět, byla zkoušejícími oceněna.R^

1 0
možnosti
Foto

dík Zdeni, na titul Mgr. to stačilo, ale škoda jen že jsem neměla už sílu a čas pokračovat, napsala jsem dokonce rigorózní práci, ale k jeji obhajobě už nedošlo,prostě jsem to při zaměstnání a spoustě osobních problémů už neměla elán

0 0
možnosti
Foto

děkuju Filipe za nákuk a krásný víkend přeji:-)

0 0
možnosti

Tak to máte krásný zážitek na který se nezapomínáR^.

2 0
možnosti
Foto

dodnes si navzájem posíláme přání k vánocům a velikonocům.opravdu výjimečně noblesní a vzdělaný pan, a přitom tak skromný dík Radko za nákuk a dobrou noc:-)

1 0
možnosti

R^:-), Libuško, líbí se mi váš styl a v diskuzi vaše rčení o šakalech mě tuhle šíleně rozesmálo..........;-D

0 0
možnosti
Foto

děkuju Beatko -nemohu za to že někteří diskutující tuto asociaci vyvolávají tak nějak automaticky a samovolně;-D;-D;-D

o vyjících šakalech jsem i napsala blog-https://libusepalkova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=696151 dík za nákuk a krásný víkend:-)

0 0
možnosti
Foto

Proč Vám blog byl stažen z hlavní stránky blogů? Já ho tam teď nevidím.

0 0
možnosti
Foto

prý kvůli těm fotkám, přitom se jedná o výstřižek z časopisu a obálky jeho knih-pokud mi dal svolení abych něm psala tak nechápu proč bych nemohla přiložit

0 0
možnosti
Foto

Vynikající článek, zajímavý spisovatel.

Takovéto blogy, kde lidi píší o sobě, co dělali, prožili a poznali mám moc rád. R^ To je autentické.

0 0
možnosti
Foto

děkuji pane Jaroslave jsem ráda že vás to zaujalo, já upřímně řečeno zase moc tenhle druh blogů nemusím ale občas pro změnu neškodí zabrousit do vzpomínek-ještě jednou dík a pěkný zbytek večera:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik