Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Geometrie je zapeklitá věc.;-)R^R^

0 0
možnosti
Foto

je to tak Pavli, dík za nákuk a krásný večer:-)

0 0
možnosti
IL

I24v10a80n58a 92L94a18n18c56e

14. 2. 2019 18:58

Krasne napsane.R^R^R^R^R^ Happy Valentine's Day.VVVV

0 0
možnosti
Foto

dík Ivanko nápodobně:-)

0 0
možnosti
JK

Hezky a příjemně napsané.

0 0
možnosti
Foto

děkuju pane Josefe-hlavní je neztrácet smysl pro humor-hezká den:-)

0 0
možnosti
Foto

I mezilidské vztahy mají nějaké ty zákonitosti. Ale geometrie je jednodušší.;-)

2 0
možnosti
DP

No Libuse, ja sem si hned po precteni rekl, ze to urcite zase schytas, a mam pocit, ze se nemylim. Clanek sem si precetl se zajmem, i kdyz s nejvetsi pravdepodobnosti jde zase o fikci:-)

0 0
možnosti
Foto

jako bys mě neznal;-Dvlastně vidím že mě máš už přečtenou;-D dík Dane a pěknou oslavu, jestli se to tam u vás na severu slaví;-)

0 0
možnosti
Foto

R^No co se dá dělat, Libu, holt nebyl tím pověstným pevným bodem ve vesmíru:-)

1 0
možnosti
Foto

a přece se točí dál Honzo;-)dík za nákuk a pěkně se to dnes se Soničkou oslavteR^

1 0
možnosti
JK

A měla jste v posledních cca 10 letech vztah s někým, kdo vás nebral jen jako chvilkové povyražení?

1 0
možnosti
Foto

a slyšel vy jste někdy něco jako autorská licence fabulace a představivost?8-oKrásný svátek všech zamilovaných ;-)

1 1
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik