Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

Mně se opálený holky líbí.

Napsat, že je to poznávací znak čehokoliv je známkou stupidity.

Vám, Libuše, karma.

0 0
možnosti
Foto

děkuji Petře, vidím to stejně:-)

0 0
možnosti
Foto

no aby ne když je to od blondýny;-)dík Martine a krásného Valentýna:-)

0 0
možnosti
Foto

Jiné malé podotknutí. Pokud bych byl v porotě pro volby MISS, zaostřil bych na ně pohled od kolen dolů, už tady bych vyřazoval, ani hezká tvářička by jim nepomohla. Zdravím Tě děvčátko!:-);-D

0 0
možnosti
Foto

děkuju Horste za komentář ale hlavně za to děvčátkoR^;-)

0 0
možnosti
Foto

Docela mě těší, že si tak věhlasná blogerka dokonce pamatuje mé jméno.

Na druhou stranu ovšem pláčete na špatném hrobě

Cituji: Díky němu i já mohu konečně veřejně přiznat, že jsem dosáhla věku, kdy mi zvlhne jen při pohledu na mladého, svalnatého, snědého mladíka s hustými černými vlasy. Jak mu je nad třicet,

Zdroj: https://libusepalkova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=696865

takže co se vám na tom nelíbí, když vám to někdo připomene?

A rozhodně nemám problém s jinými rasami jak se mi snažíte podsouvat. Moje dcera má přítele z východu a máme spolu pohodový vztah. Takže asi tak vašemu úsudku o mé nesnášenlivosti k jiným rasám.

Jo a líbí se mo opálené ženy.

2 0
možnosti
Foto

no ten citát je jen reakcí na prohlášení Francouze který je v tom blogu také zmíněn takže asi nerozumíte ironii a nadsázce ikdyž je fakt, že mladí svalnatí opálení kluci s hustými černými vlasy vypadají líp než plešatí pupkatí roztřesení dědulové;-)

0 0
možnosti
JK

Musíte to brát tak, že ti diskutéři jsou naprogramovaní proti vám. Mně se také stává, že jedna paní na mne hned začne o nenávisti, jedu, zapšklosti... a kdybyste věděla, jak jí to jde :-)

0 0
možnosti
Foto

děkuji za nákuk pane Jaroslave a hezký svátek zamilovaných přeji;-)

0 0
možnosti
PK

Všechny holky jsou pěkný, jen by měli změnit uvažování, bo na rozdíl od lupiče, který chce peníze, nebo život, oni chtějí oboje;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

asi máte špatné zkušenosti pane Korecký-záleží na výběru;-)pěkného Valentýna, pokud ho slavíteV;-)

0 0
možnosti
JJ

J46a48n 94J30í41l75e59k

14. 2. 2019 0:52

Jenom bych tak zauvažoval, jestli se bavíme o opálených běloškách, nebo o hnědých míšenkách, případně tmavých ženách, typu Amharů, či Tamilkách atd. Pokud někdy vidím opálené ženy bělošského typu, nad čtyřicet, většinou vidím svraštělou, vysušenou, hnědou pleť, kterou ty dámy děsně rády propagují. Ale z mého hlediska nic moc. Těm bych doporučil zůstat bílými. Nebývají moc sexy.

Mulatky, Tamilky, Amharky, Indky tmavé pleti a jinak indoevropského tvaru obličeje, tam se jedná o něco jiného. Arabky, Židovky, semitský typ jsou také krásné, leč svou krásu halí. Většinou. I ty ortodoxní Židovky, jak jsem si v Izraeli všiml. Mladá bílá děvčata, mají-li dost pigmentu, těm opálení sluší. Ale jen mladým, málo prostorovým. Přírodní blondýny většinou zčervenají, až zrudnou. :-)

0 0
možnosti
Foto

Číst to, o čem si myslím že je dobré a diskutovat jen s těmi, co mají co říct. Mají co říct z mého hlediska.

Zdroj: https://janjilek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=700739

1 0
možnosti
Foto

Obecně...líbí se všechno výrazné. Takže mi jde pusa do rohlíku, když čtu, že hlavně nic umělého a nadto ti zmínění dva rozumbradové v článku. Z pokrytectví domek:))

...když se po ulici budou procházet dvě, jedna jako patník po generálce a druhá jiskrnná holka z Venezuely, tak se veškeré teorie u všech, co v tom maj jasno, ocitnou z jedné strany dole vzadu a neklid se uděje vpředu...kdeže teorie jsou:))). Anebo takhle. V půlce věcech muži ani netuší, co je a není přirozené, jediné co zbyde, je rajc...říká se to ještě jinak:))

Když je chlap krásně opálený létem- prací venku, když je odpradávna na obrazech tmavší pleti než žena, je to prostě paráda a vzrušivá radost. A když z ženské v létě svítí oči a úsměv bílých zubů vytvoří krásný kontrast a přechod pleti do bíla na ňadrech a klínu...co se slunci schovaly...chci chlapy vidět:)) ale poznat, jestli to bylo čistě slunce, nebo trochu pomoci...? Nepozná se...:)

4 0
možnosti
JJ

J85a26n 33J26í44l81e30k

13. 2. 2019 23:57

Řek bych Radko, že jsem viděl doktorku, brunetka, alabastr pleť, modrý voči a i kolegyně ji říkaly: Gazela. :-)

0 0
možnosti
Foto

J61a90n 43A41n44d41r24l14e

13. 2. 2019 23:48

za posledni vetu davam velkou R^ , ale to vite, je to citat... ale jo, je Vase :-)

1 0
možnosti
Foto

děkuju Honzo citátů je spousta-někdy i vybrat ten pravá dá fušku;-)

1 0
možnosti
RP

Jsem na tom špatně když se mě líbí Halle Berry?;-)

0 0
možnosti
JJ

J97a68n 41J19í24l92e62k

13. 2. 2019 23:42

Určitě ne, mě se zas líbí Julia Stiles, i když není opálená:-)

,

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik