Diskuse

Divadlo

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Omlouvám se, ale vypadá to jako určitá diagnóza, tedy pro mě, ale taky to může být má nedostatečnost...

0 0
možnosti
Foto

jen taková blbostička pro rozptýlení paní Naďo,ikdyž je pravda že někdy nás k psaní můžou vést nějaké podvědomé impulsy které si ani neuvědomujeme- děkuju za návštěvu a krásny zbytek nedělního večera:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Stejně jako malé věci jsou většina existence každého z nás, většina lidí jsou ty nezajímavé "nuly".;-)

0 0
možnosti
Foto

ale i my obyčejné nuly jsme na světě rády, ne? A jak stojí v blogu, vedlejší role jsou někdy obtížnější než ty hlavní...dík za náčum a dobrou noc:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkná povídka. R^

A to si představte, že v reálném světě existují loutkovodiči, kteří jsou na jiné úrovni současně loutkami.

A mnohé loutky si myslí, že konají z vlastní vůle, ale ve skutečnosti jsou jen poslušnou součástí stáda, vedeného nějakým loutkovodičem.

A někteří jiní se rozhodli, že součástí stáda nebudou a vždy jsou proti stádu a proti loutkovodiči. Ti se nazývají rebelové bez příčiny anebo ženy bojovnice.

1 0
možnosti
Foto

děkuji za komentář pane Jaroslave-je to tak, svět je velké divadlo my jenom herci;-)pěkný zbytek nedělního večera

0 0
možnosti

Znám super vtip o Hurvínkovi, ale to by zde vydržel tak pět minut.

Karma.

:-)

1 0
možnosti
Foto

děkuji pane Radku-škoda s tím vtipem třeba ještě vymyslíte jak to opsat aby ti nezmizelo

0 0
možnosti
Foto

R^Je to tak, Libuško, život zkrátka mění moudré staříky v despotické dědky a aplaus není to poslední, co nás čeká. Možná by nám stačilo, kdyby biletářka byla vlídná.;-)

1 0
možnosti
Foto

ať je to jak je to měli bychom si to hraní užívat Zdeničko- a ty jsi jedna z těch které to vědí a umí-dík za nákuk a pěkný večer:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaj, s loutkáři opatrně... ač nedávno jsem potkal Spejbla s Hurvínkem a bylo to fajn...

Karma.

1 0
možnosti
Foto

na Spejblovi s Hurvínkem a Máničkou jsem vyrostla;-Ddik za návštěvu a pěkný večer:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik