Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásně jste to vylíčila. Opravdu! Ty "dějinné" asociace s vaším "blouděním" mě fakt zaujaly a vtáhly do příběhu. Ještě bych některé věty trochu pročistil a vybrousil směrem k větší prostotě a bylo by to dokonalé. A to, že vtom jste se probudila, bych tam nedával, je to moc polopatické. To si každý domyslí a kdo si to nedomyslí, tomu beztak není pomoci.

Promiňte mi moje připomínky, ale to je profesionální deformace editora textů. Samozřejmě karma. R^

0 0
možnosti
Foto

máte pravdu pane Jaroslave že to chce ještě vypilovat-jen tak hodit na papír co člověka napadne není rozhodně dobré dík a pěkný den:-) slibuji že příště si s tím víc vyhraji

0 0
možnosti

Dávám vám karmu za to nové foto. Tak by se měla usmívat i moje manželka.

Článek si přečtu až po práci:-P

1 0
možnosti
Foto

děkuji pane Ondřeji ale ta fotka je z nějaké oslavy kde se dost popíjelo takže jsem tam na tom snímku mírně řečeno "společensky unavena" tak zkuste manželku častěji posílat na mejdany a třena se bude taky takhle usmívat;-D

1 0
možnosti

Nevim, jak je to dneska, ale kdyz ja jsem dal v polovine sedesatych let Ceskoslovensku ilegalne "sbohem "(takze ja sem vlastne taky jeden z tech zatracovanych ilegalu, i kdyz ja sem si alespon "za kopecky" prinesl moji ceskosl. obcanku, a tak moje identita mohla byt jakz takz potvrzena), tak me postihl tak zvany "uprchlicky snovy syndrom", ktery jsem sdilet skoro se vsemi ostatnimi krajany v me situaci. Sny byly o tom, ze jsem se jakymsi nedopatrenim objevil zpet v CSSR a honili me estebaci, takze sem se rano vzbudil pekne zpoceny;-D Na zacatku meho pobytu za kopecky tu nocni muru jednou ci dvakrat tydne, potom se frekvence pomalu snizovala. Po tom, co sem ziskal cizacke obcanstvi se frekvence snizila dost naraz na asi jednou za ctvrt roku a po sametu to zmizelo uplne.:-)

0 0
možnosti
Foto

tak hlavně že ty sny zmizely Dane-je pochopitelné po tom co jsi prožil se ti zdál právě tento druh snů-jak se říká, sny jsou často zprávou našeho podvědomí a odráží vše co nás nějak zasáhlo-děkuju moc za příspěvek a přeju už jen samé krásné sny:-)

0 0
možnosti
Foto

Bloudí v Plzni, často, přesto že jsem se tam jeden i vyznal. Hledám tam metro a vůbec nevím proč :))) Přeji jen hezké sny.

0 0
možnosti
Foto

dávámR^za náročně napsaný článek, vR^:-)e snu také bloudím.

0 0
možnosti
Foto

děkuju paní Katerino-je nás bloudících a hledajících spousta:-)

0 0
možnosti

Můj "padací" sen je hodně hororovej: kdysi jsme bydleli na jednom sídlišti ve 14. patře. Byt měl 36 m2 se vším dohromady, i s lodžií. Na ni jsem dávala spát v kočárku svou mimi-dceru. Nikdy jsem od ní neodešla, jen v jednom snu, který mne pak dlouho, předlouho pronásledoval. Jdu od autobusu k domu, vidím na lodžii kočárek, v něm se probudila má holčička, stoupá si, chytá se zábradlí, snaží se vylézt ven... Já utíkám, seč můžu - ona si stoupá na okraj kočárku, běžím, utíkám, už na něm stojí, já už jsem téměř před domem - když tu přehazuje jednu nožičku přes klandr... dobíhám - a už jen sleduju, jak ona padá dolů, jak peříčko dolétá k zemi - a těsně přede mnou dopadá! Vtom se probouzím.

Nikdy předtím jsem nebydlela výš jak v prvním patře, asi proto ten příšerný strach.

0 0
možnosti

To já mnohokrát padal z okna a těsně nad zemí jsem zpomalil. Dodnes se divím, že jsem tak sugestivní sen ignoroval a nikdy nic podobného nezkusil in natura.

0 0
možnosti

P89e61t28r 19S50k78á73c22e63l

28. 1. 2019 21:03

Na setkáních spolužáků jsem se ujistil, že nejsem sám, komu se občas zdá, že má před důležitou zkouškou ve škole. Takové probuzení..to je úúúleva.

0 0
možnosti
Foto

to věřím pane Petře-jí mám školu dávno za sebou ale občas se mi zdá, že jsem zaspala a přijdu do školy pozdě-no a pak se vzbudím a raduju se že zas můžu usnout:-)dík za nákuk a krásný večer

0 0
možnosti
Foto

Ztratit se je ještě dobrý, moje noční můra je, že někoho otrávím. Ale ve snech mě nestraší.;-)

0 0
možnosti
Foto

no u tebe je každá sebemenší chybička mnohem větší průšvih-já ty loudící sny mám často, hned po lítacích a erotických jsou asi nejpočetnější...vlastně ještě jídlo, o tom se mi taky zdá často;-D

0 0
možnosti
Foto

dík pane Radku a pěkný večer:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik