Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I26v80a37n46a 81L62a44n10c88e

31. 1. 2019 22:16

I já jsem někdy šakalka a čarodějnice dohromady. Tento týden: rozbila se nám mikrovlnka. Je to těžké monstrum nad sporákem.

Nad synovo prijezdovou cestou se houpaji asi 4 metry od zeme kabely a nikdo se k nim nechce znat. Elektraren to neni, AT+T to neni....

Snacha volala, že stojí před školou a auto jí nejede. Baterka? Proč, když byla před rokem a půl vyměněná. Záchrana, jeli jsme tam. (Novou baterku nam dali zadarmo, byla v záruce. Ale to až další den.)

R^

0 0
možnosti
JJ

J66a49n 19J66í59l16e35k

30. 1. 2019 2:33

Ale je škoda, když místo věcných argumentů nebo výměny duchaplných a vtipných myšlenek či neškodných pošťuchovacích hrátek stále častěji dochází k osobním výpadům a urážkám.

Zdroj: https://libusepalkova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=696151

Nejvíc nám na druhých vadí naše vlastní chyby. :-)

0 0
možnosti
JJ

J95a15n 27J13í21l62e82k

30. 1. 2019 2:29

"Tolerantní žena" se dovolává tolerance a pochopení. :-)

0 0
možnosti
Foto

dík za nákuk Horste-meglio tardi che mai jak říkáme my italštináři aneb lépe pozdě než vůbec. krásný pohodový večer ti přeji:-)

0 0
možnosti
MS

Docela zajímavý blog od autorky, která okamžitě startuje, když jde v některé diskusi o práva žen.:-)

0 0
možnosti
Foto

netvrdím přece že mě se netýká to co v blogu popisuju-nejsem o nic lepší ani horší než jiní-však tam píšu výslovně že ráda vletím do diskuze když se dovím že je někde mela

0 0
možnosti
Foto

... a ze všeho nehorší jsou trpajzlíci;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Ty potvory vám vlezou všude:-)

1 0
možnosti
JK

Platí, že když mě něco v skrytu žere, budu nahlas vykládat, jak je mi to lhostejné... :-)

2 0
možnosti
Foto

jasně zapomněla jsem napsat že pan Jaroslav Kuthan je mi zcela šuma fuk;-D

0 0
možnosti
Foto

Inu, jak říkal Werich: "...ale nesmíte to vzdát."

Záměrně vybrám jen tuto kratinkou citaci z citace". ;-DR^

0 0
možnosti
Foto

děkuju za nákuk pane Martine a krásný den přeji:-)

0 0
možnosti
LJ

Proti těm kousavým připomínkám se musí člověk obrnit. Ale já si u každé takové připomínky řeknu, jestli jsem to neměl formulovat taktněji a jestli ten rýpal nemá přeci jen kousek pravdy.

Někdy se divím, že i na gramatické chyby či překlepy jsem upozorněn dosti kousavým způsobem. Někdy mám dojem, že se gramatika od té doby, kdy jsem v r. 1957 ukončil školu, změnila a že mi to neřekli.

1 0
možnosti
Foto

to máte jedno pane Jílku.někdy se na chyby upozorňuje z argumentační nouze--když není co říct tak alespoň tohle, ale jindy to může být míněno upřímně-nikdo nejsme dokonalý-dík a pěkný nedělní večer:-)

1 0
možnosti
Foto

V kritice excesů a nesmyslných útoků se k vám přidávám, není to hezké, ale občas to pobaví.

Na druhou stranu však vám musím napsat, že sice voláte po konstruktivní debatě, ale přitom v textu za normální považujete obrnění autora či diskutéra v jejich věži a neakcentovat názory jiných.

"....aby se pravidelně vrhali na vybrané autory, když stejně vědí, že tím nic nezmění a ničeho nedosáhnout, a dotyčný, či dotyčná, si dál pojedou po své lajně."

"Už jsem se tu rozkoukala a tak se také ráda zařadím do určitého hejna a vlétnu do diskuze jakmile zaregistruji, že je někde nějaká mela."

Beru to samozřejmě jako nadsázku a pošťuchování, avšak přece jen..... ;-)

2 0
možnosti
Foto

není to nadsázka ale upřímné přiznání že se ne cítím nějak nadřazená nebo lepší nebo bych se chtěla tvářit že mě se to nestává každý se občas nechá strhnout.takže když se mi chce a mám čas tak diskutuju ikdyž vím že dotyčného nepředělám a že ho můj názor ani moc nezajímá-jak jsme napsala už několikrát v téfo diskuzi.nikdo nejsme dokonalý.

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik