Diskuse

Vodní víry

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

děkuju Klárko-určitě to tak má víc lidí a někdo se v tom třeba pozná;-)

2 0
možnosti
RK

Ne nadarmo jeden kapitán na lodi mající obdobné trable sarkasticky prohlásil: Ti nejhloupější budou plavat nějakých pět kilometrů k záchraně, těm ostatním stačí dvacet metrů. Snažil se tím vyjádřit, že mnoho z nás hledá způsob, jak něco ošálit za cenu vlastní vychytralosti (nikoli chytrosti) a pohodlnosti. Že tím zamíří ke dnu, to jim většinou dojde hodně pozdě.

0 0
možnosti
Foto

to je moudrý postřeh Ríšo-je to takR^dík za komenář

0 0
možnosti
Foto

R^Věčný neklid a nespokojenost s daným stavem je jako prokletí, které nás stále nutí ke změnám. Jenomže je taky hnacím motorem a bez něj bychom ještě běhali po stromech.

A jinak, kocouři jít s davem nedokážou. Byla by to pro ně nuda, protože jsou příliš individualističtí, a tak si radši hledají vlastní cesty, i když se to tomu davu občas nelíbí;-)

Hezký den, Libu:-)

1 0
možnosti
Foto

díky Honzo-hodně lidí má v sobě asi kocouří povahu nebo alespoň ty rysy které jsem zmínil-krásný den:-)

1 0
možnosti
Foto

Vílu jsem taky nenašel, ale karmuji ;-D

0 0
možnosti
RK

Zásadní poznatek - víly se nehledají, přicházejí samy, protože ony rozhodují o tom, kdo má tu čest je poznat. Takže nehledejme, ale mějme oči otevřené.

2 0
možnosti
Foto

Hledala jsem víly, je půl páté ráno. Tak jsem skočila na nadpis a musela jsem se zasmát, jak jsem se mohla tak splést. R^

1 0
možnosti
Foto

Stalo se mi to samé po namáhavém čučení na televizní tenis ;-D

0 0
možnosti
Foto

Hezké počtení, dávám karmu. R^ A zajímavý je i ten spouštěč pro Vaši múzu. R^V

0 0
možnosti
Foto

děkuju moc...někdy je fajn popustiti uzdu fantazii a nepsat jen o aktuálním dění

0 0
možnosti
IL

R^R^R^R^ Tak to je krásný. Plavat, neplavat? S davem nebo proti davu? S kruhem nebo raději bez něj? Někdy se chce člověku raději utopit...

1 0
možnosti
Foto

dík Ivanko-já myslím že pud sebezáchovy nakonec vždycky zvítězí...teda většinou-dobrou noc;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik