Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mě se to žití naplno trochu mění věkem... V první etapě jsem to měl spojené s nekonečnejma pařbama a vším co s tím souvisí, pak jsem do největší euforie upadal v pracovní vřavě a teď mám nejradši letní posezení s paní na balkonu dlouho přes půlnoc :D No uvidíme jakej to bude mít ještě vývoj ;-D

0 0
možnosti
Foto

děkuji pane Filipe za komentář, který více méně souzní s tím co v blogu naznačuji když píšu, že do padesáti jsem žila jako o život-nejen jako pracující samoživitelka která musí plnit povinnosti matky i chybějícího otce, jsem byla v jednom kole a na koníčky moc času nezbývalo-takže žít naplno ve smyslu více uvědoměle a dělat to co jsem předtím musela odkládat-třeba víc čít cestovat malovat setkávat se s přáteli nebo založit psí útulek-každý si naplněný život představujeme jinak- pěknou neděli;-)

1 0
možnosti
Foto

To je moc pěkně napsané zamyšlení, LibuškoR^. Myslím, že tento duševní i tělesný stav známe snad všichni... nebo alespoň mnozí. Dle mých zkušeností a rozhovorů s vrstevníky se taková ta "únava životem" začíná objevovat opravdu po padesátce. Tělo si tím o něco říká. Proto také hlasuji pro vychutnávání si třeba i drobných radostí a nečekat s životní spokojeností stále jen na něco velikého, protože to taky nemusí nikdy přijít. Ráda cituji můj oblíbený výrok z Medvídka Pú, protože je v něm nejlepší návod na spokojený život: "Jaký je dnes den?" zeptal se Pú. "Dnes je dnes," vypísklo Prasátko. "Můj oblíbený den," řekl Pú.

"Jaký je dnes den?" zeptal se Pú. "Dnes je dnes," vypísklo Prasátko. "Můj oblíbený den," řekl Pú.

Zdroj: https://citaty.net/sbirky/800/nejkrasnejsi-citaty-z-medvidka-pu/

"Jaký je dnes den?" zeptal se Pú. "Dnes je dnes," vypísklo Prasátko. "Můj oblíbený den," řekl Pú.

Zdroj: https://citaty.net/sbirky/800/nejkrasnejsi-citaty-z-medvidka-pu/

0 0
možnosti
Foto

Zdeničko dík je vidět že máme podobné vnímání světa a výraz naplněný život v nás vyvolává podobné asociace zatímco někteří pánové si to vyložili jako výzvu k větší aktivitě-možná to závisí na tom kdo jak dosud prožíval svou existenci-

a ta citace z Medvídka Pú je nádherná a perfektně vystihuje to o čem v blogu píšu-tu si někam uložím-pohodovou neděli:-)

0 0
možnosti
Foto

Pravdu díte, ale je divné, že se tím sama neřídíte. Závěr je takový optimistický a motivující, tak byste se jím měla sama řádně "nakopnout" a vymanit se z únavy a letargie. :-)

Ať se vám to podaří.

1 0
možnosti
Foto

děkuju pane Pavle-někdy se na člověka navalí spousta nepříjemností že i zdánlivě odolný jedinec může poklesnout na mysli, ale je přirozené že časem pocítíme potřebu něco změnit zpomalit nebo naopak zrychlit-všichni se věkem mění vyvíjíme-teda většinou všichni-někdo ustrne po celý život v jednom bodě-pěknou neděli:-)

0 0
možnosti
Foto

J27a20n 74A62n84d15r41l84e

12. 1. 2019 22:46

helejte, Libuse, opatrujte se trochu, jo? V tom nejširším slovasmyslu. A co se týče smrti, zažil jsem ji tak blízko sebe sama, že už se jí nebojím (zato umírání moc), spíše jsem zvědavý, jestli mám pravdu ve své víře.... mějte se hezky R^V:-)

0 0
možnosti
Foto

neboj Jane (myslím že díky Igráčkům jsme si kdysi začali tykat)já se opatruju-a jak naznačuju v blogu, hodlám to s tím opatrováním a sebeopečováváním ještě zintenzivnitVR^;-)dík za náčum a pěkný sobotní večer-noc je ještě mladá;-D

0 0
možnosti

Pěkné.Ale zrovna od Vás bych nečekal rozebírat toto téma.A pak....být často unavená a doporučit žít na plné pecky.....a co třeba nežít na plné pecky a být méně unavená ?Tedy možná.

0 0
možnosti
Foto

proč byste to nečekal?8-o Předpokládáte že když si někdo dělá ze všeho srandu tak neumí přemýšlet o vážných věcech? Naopak na fakultě byla eschatologie mojí oblíbenou disciplínou-a taky abych se tu neetablovala jako autorka píšící jen o sexu a feminismu -jinak doporučení žít naplno je tu ve smyslu plně si užívat života což nemusí nutně znamenat hektickou činnost -naopak méně se pinožit za hmotnými statky a více se radovat a uvědomovat že jsme jen jednou na světě;-)dík za návštěvu a hezký zbytek sobotního večera;-)

0 0
možnosti

Dobrý večer Libuško, Nevím jestli vím jak se cítíte, ale měla jsem to také a trvalo to dlouho. Nic mě nalákalo, vše jako by jsem už viděla a zažila a to nové mi přišlo stejné jako to staré. Hlavně ležet a spát a nejlépe o samotě, protože pokud mě chtěl někdo vidět bylo to pro mne únavné a obtěžující ikdyž jsem se na ně těšila. Chce to sílu změnit myšlenku. Je to velmi těžké. Hlavní a první myšlenka po ránu je, DNES BUDE TEN NEJHEZČÍ DEN, NEBUDE NICOTNÝ,já si ho udělám zajímavý, tak jako sama pro sebe. Co mě napadne. Co se může stát?? Přeji moc hodně těch nejhezčích dnů.V

0 0
možnosti
Foto

děkuji pani Lucinko-právě to co zmiňuje-tedy žít každý další den co nejlépe-mám na mysli když píšu žít naplno-což nutně neznamená žít hekticky ale vychutnávat si a radovat se z každé minuty-něco ve smyslu Dík za každé nové ráno;-)

0 0
možnosti
Foto

Být k smrti unavená, zvláště pak pravidelně, není normální.

1 0
možnosti
Foto

není to stav setrvalý paní Martino, jako chudokrevná nízkotlakařka jsem s těmi propady měla trošku problém už zamlada ale po spoustě vyšetření mi bylo řečeno, že jsem prostě křehči tělesné konstituce a musím se s tím naučit žít-navíc před třemi lety menopauza takže asi hormonální nerovnováha na kterou si tělo musí zvykat-nedávno jsem se přestěhovala to byl taky záhul-fyzický i emoční. ve srovnání s vrstevnice jsem docela čilá, jen musím naslouchat svým biorytmům které občas vyskakují z rytmu;-)velkoncec se cítím dobře:-)

0 0
možnosti
Foto

Ti, co žijí nonstop a do všeho se vrhají po hlavě, prý umírají mladí. Asi to nadšení brzy vypotřebují... No ale pak si vyber.;-)

0 0
možnosti
Foto

někteří umřou ještě předtím než se stačí vyčerpat;-D

nemyslela jsem to Klárko ani tak jako do všeho se vrhat spíš plně vše prožívat a uvědomovat si naplno každý okamžik-třeba jen když sedíš a koukáš z okna-vnímat stoprocentně jak plyne život a ne naopak každou chvíli zahltit aktivitou

2 0
možnosti
Foto

R^Zit se musi tady a ted, prestoze verim, ze smrt neni definitivni teckou:-)

1 0
možnosti
Foto

ano Jane přesně to jsem měla na mysli-ne žít naplno ve smyslu divoce a nonstop-jak to interpretuje Klárka, ale s plným vědomím přítomného okamžiku a sebe samého jako bytosti jsoucí na světě- a s tou nedifinitivností je to sice hezké, ale...:-/dík za nákuk a hezký sobotní večer

1 0
možnosti

Podobnému výroku se přičítá mnoho otců, ale já ho znám od Johna Surteese, mistra světa na dvou i čtyřech závodních kolech, kterému život přichystal nejednu těžkou chvíli, například velmi váznou havárii nebo fakt, že přežil vlastního syna. Přesto se vždy hlásil k sloganu: Včerejšek zemřel, zítřek se ještě nenarodil, žij pro dnešek.

1 0
možnosti
Foto

žit dneškem neznamená vrhat se do nebezpečí nebo zcela ignorovat že zítra budeš potřebovat jíst-ale rozumný kompromis a uvědomění, že člověk je jako kurzor na lince času-nemáš se příliš zatěžovat minulostí ani trápit budoucností ale zároveň je neignorovat a z minulosti čerpat moudrost a zkušenost pro cestu budoucí s přijetím možnosti že žádné zítra už nesmusí přijít-ale každý máme svou interpretaci a je hezké o tom diskutovat bez potřeby nazvat hlupákem každého kdo to vnímá jinak

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS