Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já můžu whisky i bez ledu - tedy pokud je to "malt" ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

tak hlavně když chutná Pavlo-dík za náčum a pohodový advent:-)

0 0
možnosti
RK

Jednou mi skvělý motocyklový závodník František Šťastný, dnes už blahé paměti, vyprávěl, jak jim v Indii nalili rum a když si řekli o led, nějaký místní poštmistr jim ho roztloukl v kapesníku, který asi pamatoval ještě jeho děti (bez vyprání). Fanánkův kolega Standa Malina se děsil, že chytne otravu, tak musel Šťastný jako vedoucí výpravy zakročit: "Klid, toho chlastu je tam tolik, že v něm stejně nic nemůže přežít".

1 0
možnosti
Foto

tak hlavně že přežili ti co to pili;-Ddík Ríšo a pěkný advent;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Bych se bála, co za potvůrky tam jsou zamrzlé...

0 0
možnosti
Foto

já si zas říkala, že whiska je dobrá dezinfekce takže nepatřičné miniživočichy zlikviduje- je fakt, že zatím žiju kdyby něco tak o tom zkus napsat vědeckou práci;-)

0 0
možnosti
Foto

dík Honzo-hlavně to bylo dobré-myslím ten přípitek;-)

1 0
možnosti
Foto

Libuško, viděla a okusila jsi pořádný kus světa. Jsem necestovatel, ale o to radši o tom čtu.

0 0
možnosti
Foto

Dík Zdeni-mám podobných kuriozitek více takže snad další knížka bude cestovací;-)

0 0
možnosti
JF

J78i98ř25í 28F18o37g36e71l

19. 12. 2018 8:34

Kdo by si kazil dobrou whisky ledem.;-)

0 0
možnosti
Foto

pokud není ledu víc než whisky tak se snad nic nepokazí;-)ale máte pravdu pane Jiří že každý má jinou chuť a proti gustu žádný dišputát-dík za zastavení a hezký adventní čas

0 0
možnosti
JH

J45a56n 13H69u12r77k32a

19. 12. 2018 6:45

jak hluboko vám to tam vrtal....z povrchu máte současnost je to šidítko pro turisty jako speleolog jsem několikrát dělal čaj a vodu na jídlo v podzemí z ledu jehož stáří bylo xxxxxxxxxxxx a kdovíkterý mamut či dino ho okořenil...R^;-D

0 0
možnosti
Foto

také myslím že až tak starý ten led nebyl-na druhé straně jsou to kusy které se od ledovce postupně odštěpují a jezírkem plují směrem k moři takže není vyloučené, že se dostane i na spodní vrstvy a jak se kry převracejí může se při projížďce člunem mezí nimi člověk dostat na dosah ruky k ledu starému skutečně tisíce let-představa že tom může být zamrzla moč dávno vyhynulých zvířat není nic moc ale ruku na srdce-kdybych i dnes věděli co všechno jíme a pijeme;-D8-o

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik