Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Fakt je, že objednat si heřmánkový čaj jsem ještě nikdy nezkusila, ale proč ne. Myslím, že některé základní bylinkové čaje by měly být v nabídce běžně, a to nejen v čajovně.

0 0
možnosti
Foto

no vidíš Zdeni-pro Italky je heřmánek běžná záležitos-já si ho občas uvařím doma a kromě pití si ho naleju na hlavu-dělá to dobře pleti i vlasům-dík za nákuk a krásný blížící se víkend:-)

0 0
možnosti
Foto

přesně paní Ludmilo-a v alkoholu se vylouhuje víc těch léčebných látek než v obyčejné vodě;-)dík za komentář a pěkný zbytek dne

0 0
možnosti

Becherovka místo heřmánkového čaje, to je gól.

0 0
možnosti
Foto

no co...taky bylinky;-D;-)dík za přečtení a pohodový den:-)

0 0
možnosti

Da se koupit, ale becherovky by za stejny penize bylo vic.

https://www.belvini.de/strega-liquore-strega-in-geschenkpackung.html

A caj?

Snacha je takova cajova. A hodne ji prekvapilo, kdyz si nekde kolem Malostranskyho namesti obednala caj a cisnich bez dalsiho ji prinec sklenici s horkou vodou a pytlik s nejakym prachem.

Ale uz je to par let, treba by se ji dnes i zeptal jakej caj si preje.

0 0
možnosti
Foto

vím že je strega dražší ale ta její chuť je jedinečná-dík a pěkný den:-)

0 0
možnosti

Nedalo mi a vyhledala jsem si strega liker. Má stránku na české wikipedii, kde se píše, že jde o italský bylinný likér, vyráběný ze 70 bylinek a koření, který po destilaci dozrává v dubových sudech a začal ho vyrábět Guiseppe Alberti z Neapole roku 1860. A také, že to asi není jeho recept, ale převzal ho pravděpodobně od mnichů. A také stránky výrobce strega.it. Píší tam o skořici, mátě a šafránu, který nápoji dává barvu. A mají tam eshop. Jenže dodávají jen po Itálii. To pro Vás nemusí být problém, pokud v Itálii máte kontakty

0 0
možnosti
Foto

děkuji paní Jitko-já myslela právě jestli není třeba někde v Česku nějaký italský obchůdek jehož existence mi unikla a kde by se to dalo sehnat snadněji-jinak když jedu na návštěvu do Itálii známí už vědí a seženou-jenže kolik lahví můžu přivézt? A ono se to vypije raz dva...tak budu muset jezdit častěji-pohodový den a dík ještě jednou:-)

0 0
možnosti

P46e20t37r 46P71á46n28e33k

13. 12. 2018 13:37

Fčil jste mě zmátla

0 0
možnosti
Foto

Já mám taky moc rád italsou pohostinnost a takovej ten nefalšovanej zájem o zákazníka u nás ještě pořád schází.Často je to dané prostě tím, že to spousta lidí bere jen jako práci, kdežto v té Itálii je mnohem víc rodinnejch podniků dělanejch skutečně s láskou.Pozitivní je, že i u nás se polehoučku situace zlepšuje.

0 0
možnosti
Foto

to máte pravdu pane Filipe-ten jejich zájem o klienta vypadá přirozeně nepředstíraně a člověk se opravdu cítí že o něj někdo pečuje a ne že tam překáží a personálu jde jen o to jak z něj vytáhnout co nejvíc-ale jak správně dodáváte-už i u nás narazíte na skvělou obsluhu-dík a komentář a krásný den:-)

0 0
možnosti

tak heřmánkovej čaj mají v nabídce u nás v Perníkovicích v restauraci Na Cibulce....

0 0
možnosti
Foto

tak to jste světovíR^

vezmu někdy italskou skupinu do Perníkovic;-) dík za náčum a krásný den Šárko:-)

0 0
možnosti

Strašidlo kalkulace a skrytých kontrol, toť metla dneška. Ideální by byl stav, kdy by zařízení bylo vedeno jako - dejme tomu - osvěžovna a do ní přijdete a zeptáte se, co je. Vyhoví vám, pak se tam dejme tomu budete vracet, když ne, půjdete jinam. Jednoduché jak facka, jenže v dnešním světě nařízení a povinností - science-fiction.

0 0
možnosti
Foto

tak nějak Ríšo-osobně si vybírám kam půjdu ale když jsem se skupinou musím jít tam kam jim cestovka zamluvila jídlo ikdyž dopředu vím, že to bude jako vždycky;-)

0 0
možnosti
Foto

Měli poslat Marušku natrhat čerstvej.;-D

0 0
možnosti
Foto

R^;-);-Du některých bylinek se ale léčivé látky zvýrazní právě sušením-ačkoliv právě u heřmánku to asi neplatí

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik