Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

To jsem teda blázen, pokaždé mi vyjde, že mám jet na ryby. Jen manželka to nějak nechce pochopit.;-D

0 0
možnosti
Foto

na ryby v téhle zimě?8-o8-o8-o

znáte ten vtip-muž chce jet brzo ráno na ryby ale nemůže nastartovat auto tak se vrátí a vklouzne do postele -ty jsi ale studený-zamumlá rozespale manželka, tam musí bejt ale zima.A teď si představ že ten můj starej moula jel ráno na ryby---;-)

0 0
možnosti
JS

Podrobil jsem Váš text vědeckému zkoumání s cílem stanovit, jaká bytost nejlépe odpovídá charakteristice "kříženec mezi vílou a královnou". Možnosti jsou dvě – buď je to kouzelná stařenka nebo baba jaga ;-D

0 0
možnosti
Foto

i bez vědeckého zkoumání vašeho komentáře to vypadá že tohle mohl napsat jedině kouzelný dědeček anebo nějaký obstarožní zlomyslný skřítek popřípadě zlobr-ještě se mi vybavuje kamenožrout z filmu Nekonečný příběh-ten byl fakt roztomilej;-);-Ddík za vtipný a milý komentář a krásný den přeji

0 0
možnosti
Foto

Já ti nevím, mně z těch starých moudrostí vždycky vyjde nějaké doporučení, které prostě né.8-o:-P Asi jsem fakt nějaká divná.;-D

0 0
možnosti
Foto

z toho si nic nedělej-taky si často připadám divná-hlavně být v pohodě;-)

0 0
možnosti
Foto

;-Djá jsem typ k nezařazení. Díky.

0 0
možnosti
Foto

já se také vymykám většině klasifikací-proto jsem byla překvapená v kolika věcech jsem se tu poznala-dík za nákuk a krásný den přeji:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik