Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Libuško, docela by mě zajímalo, pokud by se dal čas vrátit, udělala bys to znovu?;-)

0 0
možnosti
Foto

určitě ne Zdeničko-dneska už jsem pochopila že bez pohybu si nelze jakžtaž linii udržet-ne že bych byla se sebou spokojená to ani zdaleka -ale jak trochu polevím a pár dní lenoším a baštím co chci hned cítím jak se mi těžko dopíná zip u kalhot-co naděláme-dík za náčum a pohodovou neděli-a doufám zas brzo dáš nějaký krásný blog o kafíčku ke kafíčku;-)

0 0
možnosti

I88v85a58n36a 75L88a88n95c72e

17. 11. 2018 11:44

R^ Ja jsem dobrovolne chtela byt baletkou, ale mamka rekla, ze me nikam vozit nebude.

0 0
možnosti
Foto

já to měla kousek pěšky od domova-ale zas mě to zoufale nebavilo. byla jsem líná ale teď toho skutečně lituju

0 0
možnosti

Domnivam se ze vim, ale nepovim. ;-D

0 0
možnosti
Foto

domnívám se že chcete říct že nemehla a tlustoprdky jako já se na baletku nehodí, a oceňuji vaši diskrétnost-ale v té době jsem byla útlé děvčátko, dokonce jsem musela do ozdravovny abych přibrala protože jsem se soužce doktorce zdála podvyživená;-D

0 0
možnosti
Foto

Do baletu mne nikdo nenutil, byla jsem "prý" dřevo. Zato na klavír jsem chodila asi tři roky - chudáci sousedi! Po mnoha letech mne mrzí, že jsem toho nechala, ale fakt mi to nešlo. Takže svět zřejmě nepřišel o slavnou pianistku.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

já na klavíru vydržela šest let a nejvíc mě bavily vánoční večírky pro rodiče na které jsme nacvičovali od od září-myslím že ani ve mně svět žádnou virtuózku neztratil;-)dík Pavlo za náčum a pěkný víkend;-)

1 0
možnosti

Já si vzpomínám na poučnou historku, kterou mě rodiče neustále zásobovali. Jak kdosi neustále volal o pomoc a myslel to z legrace. A když mu doopravdy šlo o kejhák, tak mu už nikdo nevěřil. No, bylo to poučné, ale občas jsem zhřešil.

0 0
možnosti
Foto

jo to je známý, že kdo si dělá podobný srandičky tak mu pak nikdo neuvěří, když to bude skutečné-tuhle jsem narazila na tu tvojí knížku školních vzpomínek tak jsem si pěkně početla a pobavila se-měl bys sem dát občas nějako kapitolku, je to fakt skvělýR^

0 0
možnosti
Foto

R^Tos měla za to, nemáš simulovat.;-D;-) Tanec, i když ne klasický balet, byl moje vysněná kariéra. Přihlášku na VŠ jsem obrečela... Na klavír jsem taky musela chodit, ale chtěla jsem na kytaru, což mi nebylo povoleno. Takže umím hrát jen na nervy.:-)

0 0
možnosti
Foto

to máme podobný na nervy brnkám spoustě lidem;-D

1 0
možnosti
Foto

J82a32n 86P88r43a53ž28á66k

16. 11. 2018 20:21

R^Libu, myslím, že s italskými turisty se nejen po Praze nabaletíš až až:-)

0 0
možnosti
Foto

ale to je podstatně jiný druh pohybu Honzo-ale máš pravdu, naběhám se dost

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

;-Dto byla hodná učitelka že místo aby z rodičů tahala peníze tak to řekla takhle narovinu-ale s tím volejbalem jste mě překvapila-netušila jsem že jste taková sportovkyně-dík za komentář a pěkný víkend

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik