Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

dík Ivanko za náčum;-)

0 0
možnosti

Jak dole napsal pan Vanek, ten tak zvany vrozeny stud je spise zpusoben ne vrozenim, ale tlakem kultury spolecnosti. Zde na Severu s tim neni problem, otcove, pokud jsou sami s malymi dcerami, berou je sebou do panske sauny a naopak matky, kdyz otec neni po ruce, vezmou sebou male synky do damske sauny a nejsou s tim zadné problemy. Mensi problemy v saune pusobi muslimsti muzi, kteri do sauny vlezou v plavkach, i kdyz to neni dovoleno, pokud se uz nekdo stydi byt nahy ve skupine lidi stejneho pohlavi, tak se ma prikryt rucnikem a ne do sauny lezt v plavkach. Damy udajne maji s muslimskymi zenami jeste vice problemu v saune, sousedka nam vypravela, jak kdyz byla v saune, tam vlezly tri muslimky v burkinach, mistnim zernam se to pranic nelibilo, tak zavolaly plavcici aby sjednala poradek. Ty zeny se ale spatnou agnlictinou zacaly dovolavat nabozenske svobody, tak to mlada plavcice, asi ze strachu, aby nebyla narcena z rasizmu pry vzdala, jedna mistni se vydala za starsi a zkusenou plavcici a ta ty zeny v burkinach pres jejich protesty ze sauny vyhodila.

0 0
možnosti
Foto

u nás jsou plavky v sauně také zakázány a upřímně řečeno byly by mi hrozně nepohodlné-já se při saunování totiž ráda kartáčuju čímž se ještě zvýší prokrvení a kůže je pak krásně hlaďoučká-jinak v Burkinách do sauny to fakt nechápu-když se zpotí tak se to na ně musí hnusně lepit8-omyslím že jsem hodně tolerantní ale tohle by mi vadilo také-z látek se v tom horku vše odpařuje do vzduchu a ostatní to pak musí dýchat-nejradši chodím ke známým do malé soukromé sauničky a nebo do té co popisuju ale takové ty velké kde je hodně lidí, to fakt nemusí-dík za komentář Dane, doufám že až zas někdy přijedeš tak dáme pivko jako posledně-zdravím na daleký sever a vyřiď ženě že ten dárek mě moc potěšil-ale to už jsem možná psala minule-tak ji alespoň pozdravuj:-)

0 0
možnosti

Paní Palková,

obávám se, že v daném případě nešlo o vrozený stud klučíka, ale spíše o reflexi výchovy a příkladu jeho matinky. S vysokou pravděpodobností patří do té skupiny žen, které se v sauně potí cudně zabalené do prostěradla. Nic proti tomu, proti gustu žádný dišputát a zažil jsem i sauny, kde se jisté zakrytí intimních partií jaksi automaticky předpokládalo. Na základě desítek let pravidelných návštěv nejrůznějších saun od veřejných, soukromých, klubových a samozřejmě i společných si dovoluji tvrdit, že malé děti se řídí vzorem svých rodičů a většinou nemají s nahotou mužů i žen žádný problém.

To, že malé děti doprovázejí své rodiče na plavečáku šatnou i sprchami opačného pohlaví je zcela běžné a většinou to žádné komplikace nepůsobí. I když občas se chybička vloudí. Před lety jsme měli část tréninků v Podolí - posilovnu a pak bazén. Kamarád si s sebou vodil svou malou cca čtyřletou dcerku, která byla dost živá. Vždycky na bazénu opakovaně dindala : "Strejdo hoď mne do bazénu" Takže jsme tam byly zřejmě pro některé matinky v okolí za vyvrhele, když jsme jí do toho bazénu házeli,

Samozřejmě s námi chodila přes pánskou šatnu. Jednou jsme se sprchovali ona se motala kolem nás, až jí zaujal naprosto cizí kulturista který pod vedlejší sprchou rezehrával hru svalů. Zřejmě si opakoval svou sestavu jako na soutěžním podiu. Přitom zaujímal typické pozice s pokrčenými rukama nahoře, Ona ho chvíli sledovala a pak k němu přistoupila zatahala ho zcela nevinně za jedinou partii na níž došáhla a zeptala se " Pane, co to děláte?" My jsme poněkud strnuli, Kulturista zrudnul a rychle se odsunul někam mimo "do bezpečí" a ona se klidně začala zabývat ničím jiným. Jediný problém měl tatík později na pivě, když si ho dobráci kamarádi začali dobírat: "Pepíku co budeš dělat až jí bude patnáct, když už ve čtyřech šahá cizím pánům....?

0 0
možnosti
Foto

nic proti gustu-vzít čtyřletou holčičku do pánských sprch8-o jinak děkuji za komentář já do sauny taky radši bez všeho ale když tam vlezl ten klučík, tak mi to nedalo se pootočit a přizahalit cípem ručníku-stejně to dělám když se někde opaluju bez plavek a všimnu si že mě pozorují děti-prostě má nahota je má intimita-ačkoliv v létě chodím doma také klidně bez všeho a už se mi párkrát stalo, že jsem si skočila na lodžii pro čerstvou bazalku a zapomněla, že na sobě nic nemám;-D

0 0
možnosti
Foto

Vyděsit se ve správnou chvíli má taky něco do sebe.;-D

0 0
možnosti
Foto

přesně tak Zdeni-děti jsou tak krásně bezprostřední-škoda že dospělí si tuhle vlastnost nedokáží alespoň částečně podržet-a ti co ano tak připadají ostatní divní

0 0
možnosti
Foto

Asi byly ty ženy hodně rozcuchané, tak se chudáček vyděsil. To chce chodit ke kadeřníkovi a holit se.

0 0
možnosti
Foto

;-Dtak doufejme že to na chudáčkovi nenechalo nějaké hlubší psychické stopy-jinak já mám většinou na hlavě turban z ručníku a do většího se zabalím nebo na něm sedím-no a holení je dne suž samozřejmostí, ikdyž občas tam jsou věci k vidění;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Chudák kluk.;-D Ale i dospělí se často balí do prostěradla a hlídají, aby šli do sprchy sami.;-) Jednou jsem byla v hotelu, kde byly různé druhy saun a do některých se chodilo bez prostěradla. Vlezla jsem dovnitř a z kouta jsem slyšela: "Je to chlap nebo ženská?" Nějaké dvě paní se bály, aby je někdo neokoukl. Jinde jsem zas byla uvnitř s mladým chlapem, neměla jsem čočky a brejle musely zůstat venku. Asi měl luxusní pokoukání, až pozdě mi došlo, že zkoumal přesýpací hodiny na zdi a tedy musel vidět dobře.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

já bych do smíšené sauny asi taky nešla sice je kousek od té mojí a je prý mnohem luxusnější a chodí tam honě lidí, ale já radši klid a tu zmiňovanou intimitu-asi jsem staromódní, nebo co-zdravím kočičáka a pěknej večer přeju

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

já nejsem nějaký maniak ale jednou za čas si tam zajím mi udělí vyloženě dobře. krásně to vevnitř voní dřevem a kůže je pak růžovoučká a hladká-mám to prostě ráda.dík Vlaďko za komentář a pěkný večer:-)

0 0
možnosti
Foto

J35a62n 63P32r62a36ž48á41k

13. 11. 2018 18:20

R^Jee, Libu, taky jsem takovy stydlik;-D:-P

0 0
možnosti
Foto

umím si představit jak bys z tý sauny upaloval Honzo;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Stejně se nemůžu zbavit dojmu, že do toho aquaparku chodíte na lov anebo aspoň ohřát oko pohledem na nějakého zajdu;-D:-/

1 0
možnosti
Foto

co vás napadá;-Djá a zajdové, fůůůj, sodoma gomora;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS