Diskuse

Gender naruby

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Libu, trochu ústup od agrese. Děkuji Ti, že nepíšeš o mně. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

tebe řadím taky mezi ty normální Marceli-dík za náčum a pěkný den;-)

0 0
možnosti
VS

"Doufám že je jasné, že to výše řečené patří jen NĚKTERÝM chlapůmti normální podobné blbiny řešit nemusí právě proto že jsou normální"

Sorry, ale tohle je jeden z nejhorších diskusních faulů... Normální je takový, které je podle mých představ. Když se mi něčí chování nezamlouvá, tak není normální - fuj.

2 0
možnosti

Byla biblická Eva blondýnka??

Na fb stránkách Ladislava Větvičky byla diskuse, k nějakému historickému výroku, citátu. Zaujal mě jeden ohlas:

Petr Tumakov Tomáš Novotný Ve skutečnosti to řekla Eva Adamovi, po aktu a šla se opláchnout do říčky. Od těch dob není známo jak před tím.voněly ryby

1 0
možnosti
Foto

úroveň vyprávěných vtipů bývá úměrná vkusu a intelektu toho kdo je vypráví-právě jste se zařadil...no hádejte kam;-)pohodovou neděli

0 0
možnosti
MS

Taky nemám ráda vtipy o tchýních, hloupých blondýnách , nepracujících Romech a podobně. Pokud takový vtip někdo v mé společnosti vypráví,vyloudím shovívavý úsměv a změním co nejrychleji téma. Že bych však vypravěče takových anekdot slovně napadala, to ne. Za to mi ta ztráta energie nestojí.Osvědčený postup. Vřele doporučuji všem;-)

3 1
možnosti
PS

P18e85t95r 54S81k60á70c63e73l

11. 11. 2018 0:51

Člověk se nejvíc nasměje, když se umí zasmát i sám sobě. I moje skvělá tchýně se zasmála vtipu na ni a na některé tchýně a vůbec se na mne nezlobila, naopak. Jen odvětila s úsměvem: "Vy chytráku, ještěže nemám řidičák..."! Vtip se totiž týkal řidičky - tchýně...nebo tchýně-řidičky?

0 0
možnosti
PB

P57e54t71r 74B31u21r70i15a28n

10. 11. 2018 14:18

Dal jsem karmu za otevření tématu. Nicméně ony buzerace za údajné paušalizování zavedli/y právě oni aktivisté/ky za přijímání migrantů, za feminismus, proti smyšlené diskriminaci apod. A jsem škodolibě rád, že když to má platit, ať to tedy platí vždy a pro všechny. Vzpomínám si na ty rádoby inteligentní oponentury v diskuzích o migrantech, když na jakoukoliv kritiku migrantů odpovídali vítači přechytralým: a opravdu to dělají všichni migranti? Do jednoho?

2 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

ND

Na vtipy jsem si nikdy nepotrpěla, ale humor a nadsázku mám ráda. Ani citace nepoužívám, tímto řeším slůvko někteří, ktere se snažím používat, paušalizaci moc nemusím. Jasně, že nejsme všichni stejní a normální lidi jsou ti, kteří uznávají jen něčí názory. Přesvědčila jsem se na svém fb, když můj text uveřejněný zde i tam, popudil jednu "sebevědomou" autorku tak, že se na mé zdi rozepsala o mně tak, že jsem se nepoznavala.

Na své zdi jsem ji smazla, takové vševědoucí expertky tam nemají co dělat, mohla se vyjadřovat pod mým blogem zde, tady bych ji nesmazla

Tak to je Libuško k vašemu tématu, které akceptuji a proto jsem klikla. A omlouvám se, že jsem se tak rozkecala 

0 0
možnosti
Foto

děkuji Naděnko, mám podobné zkušenosti takže zcela chápu-na vtipy si také moc nepotrpím -zejména takové ty bezduché triviální jako bývají často třeba právě ty o zlých tchýních-ale některé aforismy přísloví a rčení velmi jednoduše shrnují zkušenost mnoha generací a nad těmi se ráda zamýšlím-pěknou sobotu přeji:-)

0 0
možnosti
RK

Kdo nerozumí přiměřené a skutečně vtipné legraci, toho je mi upřímně lito, protože si ze života dělá stoku nemilých utrpení, třebaže se bude tvářit že to tak není. Je ale něco jiného říci někomu - lhostejno zda muži či ženě - že je to (v přeneseném slova smyslu) totální tupec, idiot a slabomyslný jedinec, a když se dotyčný/á spravedlivě ohradí, ještě mu nandat, že je to kožený xicht a zapšklý vztahovačný primitiv, nerozumící legraci. Většina takových, když se o ně někdo otře, hned vytahuje buď střelné zbraně nebo své právní zástupce žalujíc pro urážku na cti.

Ostatně mi v tomto směru vytanul na mysli John Lennon. V pořadu BBC hodnotil své pěvecké kolegy a vůbec je nešetřil. Spousta lidí ho napadla, jak je domýšlivý a těšila se na to, až ho někdo řádně "setře". Když pak v tradiční anketě získal druhé místo mezi zpěváky, reagoval takto: "Děkuji za ocenění, i když jsem si dodneška nemyslel, že jsem zpěvák..."

1 0
možnosti
Foto

vystihl jsi to naprosto přesně Ríšo-ta historka o Lennovi je skvělá ač jsem ji neznala- ostatně nedávno mě ti někdo napadl, že_na spisovatelku "píšu hrozný blbosti: tak jsem mu odpověděla, že za spisovatelku jsem se nikdy nepovažovala, a jsem jen zapisovatelka příběhů psaných životem-to jsem si dodnes nemyslela že má myšlenkové pochody jako Lennon;-D

a to jsem přitom jen ženská;-)

0 0
možnosti
Foto

Zapřaháte vůz před koně a svůj "vtípek" omlouváte tím, že existují.

Nemělo by však pro vás snad být takovým problémem pochopit, že sama existence takového "vtipu" neomlouvá jeho používání. Resp. nelíbí se vám taková činnost, nemůžete jí sama provozovat. Dostáváte se tak na mentální rovinu našeho milovaného prezidenta, který s gustem jemu vlastním do sdělovacích prostředků používá výraz velmi vulgární a navíc šťavnatě "objaňuje" význam překladu z angličtiny.

Existuje starší film či inscenace (už si nepamatuji), v němž otec v podání Petra Kostky vysvětluje malému chlapci, že existují sprostá a vulgární slova, která slušný člověk sice zná, ale nepoužívá je. Škoda že jste ho neviděla nebo, že vám to kdysi někdo nevysvětlil, abyste se ve svém věku vyšší "moudrosti" neusela blamovat kritizováním nešvarů použitím vámi kritizovaných prostředků.Rv

3 1
možnosti
Foto

takže každý kdo vypráví vtipy o hloupých blondýnách nebo zlých tchýních je podle vás mentální retard? A co je sprostého nebo vulgárního na prohlášení-rozhodla jsem se dělat typicky mužskou práci-vzala jsem si pivo, ovladač, lehla na gauč a pustila si televizi-můžete vypíchnout ty obzvláště hrubé pohoršující výrazy?8-o

2 0
možnosti
SN

:-).........Máte pravdu- Je to tak! R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

děkuju Stando-evidentně spadáte do kategorie těch normálních-což je příjemné zjištění-hezký víkend přeju:-)

1 1
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik