Diskuse

Jana

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

Musím k tomu poznamenat jednu kouzelnou hlášku z mého oblíbeného díla, a opovažte mě považovat za senilního blbce, když to jsou Goscinnyho Mikulášovy patálie: "... řekl kluk, který má červené vlasy jako teta Clarissa, což se jí stalo nějak záhadně přes noc". Jakou to má souvislost? Že každému co jeho jest.

A Libulinka má jeden osobní mail.

0 0
možnosti
JJ

J92a54n 75J22í42l39e86k

5. 11. 2018 9:22

Spisovatelka Palkova a její červená knihovna. :-) Inu Pán Bůh každému něco.

0 0
možnosti
Foto

a co když to je podle skutečné události? Pochybuju že se k tomu ostatní účastníci vyjádří...jsou tu na blogu všichni...mimochodem pod blogem Bolševik v nás jste si dělal srandu sám ze sebe? Já že to vaše pranýřování lidí, kteří si dovolí občas kritizovat některé církevní praktiky nebo některé špatné mužské vlastnosti moc připomínalo Jakešovo: A co ty Helenky Vondráčkové a Haničky Zagorové?;-DA vymazat nepohodlné otázky oponenta je také čistě bolševická praktika-nemluvě o soudruhu Vodvářkovi který se přidal a sám schvaluje třeba cenzuru antisemitských vtipů-

ti, kteří dovolí antisemitismu nekontrolovaně nabíjet jeho zbraně.

Ti, kteří pronášejí antisemitské vtipy, ti, kteří se neozvou proti nim, ti, kteří postují či sdílejí antisemitské texty či obrázky na Facebooku, Gab nebo Twitteru nebo je vidí a neprotestují, ti, kteří omlouvají politiky a rozesílají jejich řeči, aby byli zvoleni, vy přikládáte pod kotlem nenávisti.

Zdroj: https://hoffmannova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=685421

JANA

Tomáš Vodvářka 33174

Facebook

Velmi emotivní a velmi potřebné. R^ +5/0 doporučit

0 0
možnosti
Foto

Libuško, hned jsem si říkala, že Jana měla pohotově odpovědět, ačkoli právě to bývá v dané situaci nejtěžší, ale lepší je se alespoň pokusit. Prostě nějakou odpověď typu: "Vy kadeřníci si nedáte pokoj ani po službě." Pán by určitě oponoval, že on není kadeřník. V tom případě by se slušelo dodat třeba: "Že nejste? Ale mluvíte tak.";-)

1 0
možnosti
Foto

máš pravdu Zdeničko, já ale byla tak konsternována že přes svoji výřečnost jsem fakt neviděla lepší způsob než mu jen lakonicky vysvětlit, že je to moje věc-nemůžu se zbavit pocitu že mě chtěl jen vyprovokovat protože i on zřejmě patří mezi ty, kterým mé článku rýpající do některých špatných mužských vlastností prostě vadí-dík za poznámku a pěkný den;-)

0 0
možnosti
PB

Muž byl založením vesnický buran a ona neasertivní přízemní puťka, která hledá problémy tam, kde nejsou. Toť celé. Kdybych já měl psát o všech křupanech a křupankách co jsem kdy poznal, byl bych už VIP jako Trčálek (mel cokoliv, ale hodně).

0 0
možnosti
JZ

Jenom me napada, jestli dotycny nebyl treba velkomestsky buran. Burani se vyskytuji vsude, nejenom na vesnicich.

0 0
možnosti
Foto

J72a18n56a 46M77a56j80o81v38á

4. 11. 2018 23:21

Nad takovou blbostí není vůbec potřeba přemýšlet, tohle se háže za hlavu.

6 0
možnosti
PB
Foto

Ta Jana byla z Kladna, tím je to dané. ;-)

1 0
možnosti
PB

Jó Kladno, tam bývá občas chladno. Ovšem Radúzu, tu nám neberte!

https://www.youtube.com/watch?v=2Y_CT-_uItw

0 0
možnosti
Foto

P41e46t33r 66O61m17e81l66k35a

4. 11. 2018 21:05

A nebyl to náhodou kadeřník? Možná to byla jen profesionální deformace.;-)

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-DdobrýR^R^R^

nebyl ale možná někdy předtím, kdoví;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to byl exot. Chlapi už na mně okomentovali kdeco, ale barvu vlasů fakt né, to spíš ženský...

1 0
možnosti
Foto

však proto Jana taky tak čubrněla a byla beze slov-mezi ženskýma drbnama by se to dalo očekávat spíš než od chlapa kterej jí znal sotva hodinu a odmítl její nabídku k tykání:-/

0 0
možnosti
Foto

Kdybyste mu dala facku hned, nemusela jste o tom psát článek

0 0
možnosti
Foto

R^Netuším, co tím sledoval, ale gentleman to rozhodně nebyl. Pokud má Jana pohotový vtip, mohla ho odbýt nějakou krátkou odpálkou a tím to celé uzavřít:-)

0 0
možnosti
Foto

Jana to radši přešla-oni někteří muži reagují podražděně i na vtipy;-) dík Honzo za nákuk a pěkný večer:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik