Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Tyhle hratky bejvaly velmi popularni v sedesatych letech. Protoze uz si ta cisla a jednotliva auta nepamatuji. zastoural jsem na netu, a ejhle:

http://www.recordholders.org/de/list/carcram.html

0 0
možnosti
Foto

dík.pane Vladimíre-co vy všechno nevyšťouráte;-)8-oR^

0 0
možnosti
RK

Tak tohle ještě jde. Horší bude, až nějaký rekordůchtivý inteligent zkusí s podobně naloženým autem odjet. Znám bohužel v okolí dost takových, kteří jezdí nejen pod vlivem alkoholu, ale ještě nemají dítě připoutané. Těžko říci, na co spoléhají víc, že štěstí bude neustále unavené a posedí na volovi, nebo že vytáhnou služební průkaz a s kolegy se domluví...

0 0
možnosti
VV

Copak rekorduchtivi, horsi je mladez s cerstvym ridicakem co jede od zabavy ve zvdalenem mestecku a ma upito. Tyhle nehody pak dost casto konci i smrti.

0 0
možnosti
Foto

Popelnice říkáme autu před rozpadem.;-D A tohle na to moc nevypadá. No ale 33 je hodně, strejda nás takhle vozil šest ve Škodě 100 a to byl jedinej v rodině, kdo se odvážil.;-)

0 0
možnosti
Foto

to byl strejda fakt odvážnej-a vy taky;-)

1 0
možnosti
Foto

Před léty vozil jeden chlapík děcka na fotbal a nacpal jich jedenáct do trabanta. Bohudík se nic nestalo!8-o;-)

0 0
možnosti
Foto

jedenáct do trabanta je slušný;-Ddík Jíťo zdravím Moravu:-)

1 0
možnosti
Foto

R^For nastane ve chvili, kdyz se takhle nalozena particka zacne tim autem premistovat:-)

0 0
možnosti
Foto

nikam se naštěstí nejelo Honzo- dlouho by to chudáci děti asi nevydržely;-)

1 0
možnosti
Foto

Je vidět, že děti se naskládání nijak nebály, asi mezi nimi žádný klaustrofobik nebyl. :-)

0 0
možnosti
Foto

jojo Zdeni, já bych tam teda nevlezla.docela jsem je prcky obdivovala s jakým elánem se tam naskládaly-dík za nákuk;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik