Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ale, některé jsou zajímavé.

0 0
možnosti
Foto

viď Bohunko-dík za návštěvu:-)

0 0
možnosti
PH

P40a43v21e97l 64H30e38k

3. 11. 2018 23:44

Jestlipak taky blogujou ti duchové?

0 0
možnosti
Foto

no to je otázka, pane Pavle vida...to mě nenapadlo8-oj

Je fakt že některé diskuzní příspěvky jsou jak od zombie ze záhrobí

díky za podnětnou inspirativní otázkuR^:-)

0 0
možnosti
Foto

Libuško, hezký blog. I když já hřbitovy moc nemusím, ale toto byla jiná procházka. Ti lvi jsou zajímaví. Už je to hrozně dávno. Chodila jsem s kámoškou na cvičák ze psy a jednou jsme našly vzkaz. Sejdeme se hřbitově v 8:00. Po chvilce nám to došlo. Ten den plánovaly stopy na velké louce za hřbitovem. ;-D Bez mobilů to jinak nešlo vzkázat.

0 0
možnosti
Foto

deku Dani za komentář a hezký víkend;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Libuško, moooc pěkné! A chválím, jak jsi se krásně prostřednictvím koncertu pana Schmitzera přebrodila z "druhého břehu" na břeh živý. ;-)

0 0
možnosti
Foto

děkuji Zdeni-propojování zdánlivě odlišných jevů a skládání souvislostí v předivu světa mě moc bavíR^hezký víkend:-)

0 0
možnosti
MP

No ano...ale zelený je strom života ! Ale to víte jistě sama, myslím lépe než mnozí jiní.

0 0
možnosti
Foto

Olšany jsoiu zajímavé ale moc metropolitní. Nejkrásnější jsou osamělé malé hřbitovy v horách tam je blíže do nebe.

0 0
možnosti
Foto

každému dle jeho gusta-všechno má své kouzlo-z Itálie třeba pamatuji hřbitůvky s výhledem na moře-dík za komentář a pěkný víkend:-)

1 0
možnosti
PH

A pan Nový Vám bude šeptat do lebky: Jen pro tu dnešní noc, chci tvé kosti mít, užívat na hrobech, a pak se v prachu rozptýlit. Jen pro tu dnešní noc, pro tu pánev vaší, já bych se rozložil, i když tu každý straší.

1 0
možnosti
Foto

R^;-D;-D;-Duž se na to těším-dík to se moc povedloR^

0 0
možnosti
Foto

Je důležité myslet s předstihem na věci poslední. Budeš v dobré společnosti.;-)R^

0 0
možnosti
Foto

dík Pavli mám už vybranou fotku-bez ohledu na to jak dlouho tu budu ještě strašit a v jakém stavu odejdu, na hrobě chci mít nějako pěknou -mimochodem viděla jsem tu sochu Špinarky a byla jsem zhnusena že to někdo dovolí-byla to krásná žena a to že věkem trochu přibrala tam bylo zdůrazněno až přehnaně dík za návštěvu ě pěkný víkend:-)

1 0
možnosti
Foto

děkuji pane Jaromíre-nejen za karmu a návštěvu ale za tu diskuzi pod blogem pana Jílka ze které mě opakovaně vymazal- a to jen protože že jsem se ho zeptala, proč v blogu zesměšňuje lidi kteří otázky berou jako útok když on sám již předtím několik mých dotazů v diskuzi vymazal-no a odpověď zase mazání-je to ale mazal co?;-) pěkný víkend

0 0
možnosti
Foto

I54v54a75n 66M92a33r38e64k

2. 11. 2018 12:33

Hezký blog,dík za něj a karma. R^

3 0
možnosti
Foto

já děkuji za návštěvu a pěkný víkend přeju:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik