Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jejda, trošku jak na pavlači, lítá to z jedné strany na druhou a nikdo už neví, čí je.

Nemíním se mísit do vaší "debaty", spíše přestřelky.

Jenže, milá paní Palková, jak jsem vám napsal už před několika vašimi blogy, vaše texty v poslední době dost nelichotivě zaměřujete na muže a musela jste počítat s odezvou. Nemám na mysli způsob a gradaci toho, co tu probíhá, opravdu jen připomínám to, co bylo (podle mne) na počátku a co jste nepřijala.

Můžete namítat, že se jednalo o fikci (což jste psala) a to beru, ale nic to nemění na skutečnosti zaměření textu, byť je jejich obsah fiktivní. Zkuste, sama pro sebe, vrátit se zpět a zvážit, jestli na situaci nemáte nějaký podíl.

K současnosti se vyjadřovat nemíním a rozhodně nemíním plédovat za jednu či druhou stranu, ale pan Jílek zcela evidentně objevil vaší váš neuralgický bod a sype sůl do rány. Ale i s tím byste si měla poradit a snad i jiným způsobem.

2 0
možnosti
Foto

samozřejmě že jsem počítala s odezvou pane Macháčku budu si psát i nadále o čem chci a pan Jílek vlastně jen dokázal, že se ve svých předpokladech a jisté části mužské populace nemýlím

níže pan Pinkas situaci stručně shrnul a dokázal, že každý slušný chlap chápe, že články o nezodpovědných padouších jsou prostě o nezodpovědných padouších a nijak se s nimi neidentifikuje-koho se mé psaná dotkne tak se v tom asi poznává a vadí mu to-soustřeďte se třeba na pana Pohanku a jiné, kteří z žen dělají slípky a pochopíte že píšu jen tak pro vyváženost-recept na vepřové kolena nebo jak muže naladit k sexuálním hrátkám ovládám též, nebojte ale toho jsou plné ženské časopisy;-)

0 1
možnosti
Foto

Dobré ráno, tak se mi chce říct cosi jako "ok, tak jste si navzájem adresovali blogy, ale stačilo". Snažně vás tedy oba dva prosím, dávejte si prosím navzájem adresované blogy na vaše soukromé blogy. Sice chápu, že se jedná o pro vás a několik jedinců zajímavou storku, nicméně blogy tu neslouží k tomu, abyste si navzájem vyřizovali účty. Tedy další blogy na toto téma prosím na vaše soukromé blogy, v opačném případě vám je tam budu nucen zařadit sám :). Každý čtenář přece neví, oč jde... a ne každého to myslím zajímá (což není myšleno nijak zle). Díky vám oběma. PB

7 0
možnosti
Foto

zdravím Patriku a souhlasím, ale pan Jílek není arogantní jen ke mně a jak podotkl pan Pinkas níže, dotkl se žen všeobecně takže vyvěsit seznam jeho vulgarit na tabuli aby každý viděl co je zač neškodí, podle data blogů je přece dohledatelné kdo začal a kdo jen reagoval pokud o mně někdo napíše blog a navíc zkreslený mám snad právo to uvést na pravou míru zejména když v diskuzi mě maže a ještě sám řekne ať o tom klidně napíšu samostatný blog

zas na druhou stranu hodně lidí tu píše o hodně osobních věcech například o operacích nebo co mají k večeři což možná někoho zajímá ještě méně než názorná ukázka toho jak se chovají psychoterapeuti;-) přeju brzké uzdravení a dík za komentář:-)

0 0
možnosti

Tak když už si tu někdo přes blog s někým vyřizuje účty a pročišťuje vzduch, čekal bych od něj profesionálnější a nápaditější strategii - zvlášť od někoho, kdo umí psát, což Vy umíte.

Jinak, víte jistě, že nejlepší cesta, jak dosáhnout, aby druhý již nic neříkal a neatakoval, je prostá ignorace. Když zmizí ten mezičlánek v podobě "vystřelení a vybuchnutí", dotyčný s útoky přestane. I s tou soudružkou.

2 0
možnosti

J32a49n 48J21í43l74e47k

1. 11. 2018 22:51

Víte, já nechci z nikým zamest, jen jsem soudružce ukázal její způsob komunikace. A asi se ji to dotklo. :-P

1 0
možnosti

J80a32n 83J36í15l57e92k

1. 11. 2018 22:01

Rozhodně si nestěžuji, jen jsem neměl čas odpovědět, neb jsem pracoval. Obávám se, že člověk, který jako vy, píše a mluví o církvi, mužích v duchu Rudého práva, což byl jinak hlavní bolševický plátek, demagogicky o mužích jako správná feministka, což není problém vám sem zkopírovat, ve mě vyvoláváte jen a jen pobavení. Takže, než změnite tón a způsob, zustáváte pro mne jen a jen soudružka.

Jinak, nevím jak čím se přesně živíte, ale asi bych si nikdy netroufl zpochybnit vaše umění se uživit. Pouze jen a jen vaše nevědomost, co se té církve týče. Dnes každý, kdo si přečetl noviny je znalcem Církve a náboženství. Takže nijak mě vaše nevědomost a nevědomost například pana Hornera nepobuřuje. Pan Horner má podobný problém jako vy. Říká se tomu nevědomost a zaujetí se kterým píše o věcech o nichž nic neví, maximálně si je přečetl v marxistické příručce. A to je asi tak vše. :-)

3 0
možnosti
Foto

Nevím Jene, zda si uvědomujete, že touto Vaší ,,dálk. diagnostikou", v které zde nejste nijak osamocen, se v podstatě můžete řadit i k těm, které takto sám zařazujete?:-/

2 0
možnosti
Foto

,,Jak se bránit proti nařčení?" Často velice těžko. Mnozí osamělí vlci dokáží štěkat, stejně tak jiní tvořit až štěkající smečky. Naštěstí jen v digiprostoru, ač i to může uškodit, ba i ranit. To neplatí jen o blogu, či v tzv. diskuzích pod ním. A je třeba brát na vědomí, že tento virtual., ač veřejný prostor, není skutečným životem, bytˇ mnozí to tak berou. Blog není, a nemůže být náhražkou reálného života. Pokud to tak u kohokoli je, je to vždy především problém toho, kdo jej tak bere. To, že dnes jsou nejen blogy vč oněch ,,diskuzí" nejednou až na úrovni stoky, jakož i media, i to je obraz doby, ale i ,,dań pokroku", který mnohé velice předběhl, jiné třeba i TÍM AŽ ,,doběhl".

0 0
možnosti

Také se mi zdá, že pan Jílek své chování vůči vám formuje nesluště až neeticky. Na druhou stranu, nechte ho a nereagujte, nic z něj nevykřešete, protože on to dělá z patriarchálního přesvědčení a zbytečně vás provokuje. Neskákejte mu na to. Prostě jako byste ho měla v ignore seznam. Také jsem se s tím potýkal, ale když jsem si pro sebe tyto lidi dal do pomyslného ignore seznamu, sám jsem se uklidnil a jejich komentáře takřka nevnímám a zásadně na ně již neodpovídám. Jinak vám to zde dotyčný zoškliví.

2 0
možnosti
Foto

děkuju Zdenku ale je tu tolik jiných milých lidiček že mi to zošklivit nemůže;-)

nemyslím že bychom těmhle lidem zas tak moc ustupovat neměli-takže nehroutit se z toho ale dát mu jasně najevo kam až smí zajít-protože každý máme svou sebeúctu a nikdo nemá právo po ní šlapat-a lidé se dovolí jen tolik kolik jim dovolíme:-)pěkný pohodový večer

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

nebojte Laděnko, já si náladu ničit nedám ale nevidím sebemenší důvod proč si nechat něco líbit a ustupovat-v životě mám odzkoušeno že vaši smířlivost a toleranci si lidé vysvětlí jako neschopnost se bránit a stát si na svém-takže já s každým pěkně po italsku zametu jak si zaslouží ale že bych se kvůli někomu takovému trápila, to rozhodně ne-jak jsem psala pod vaším blogem-každý má určitou míru sebeúcty a nikdo nemá právo jiné špinit

pohodový večer přeju a dík za zastavení

0 0
možnosti

Neznám Váš problém s panem Jílkem a k tomu se vyjadřovat nebudu. Nicméně nelze neuznat, že pan Jílek má v někdy pravdu ve svych blozích. Nicméně jako člověk mi připadá též arogantní, sebestředný. Ani já bych takového terapeuta nechtěla. Některé jeho blogy dokonce působí sociopaticky. A víte jistě jak se chovají sociopaté. Naprosto dokonale Vám vysvětlí, že oni jsou ti co to myslí dobře a vy jste ten špatný. ;-)

3 0
možnosti
Foto

máme stejný dojem paní Kamilo-děkuji za komentář podporující mé předpoklady jinak shrnutí problému je v posledním komentáři pana Pinkase který to vystihl stručně a přesně-pohodový večer přeji:-)

0 0
možnosti
Foto

Líbo,tak tady sleduju zpovzdálí ty přestřelky mezi Tebou a panem Jílkem a dovol mi malé shrnutí:

Zaprvé: být Tebou,už se na to vykašlu. Mně stačí si udělat o takovém člověku obrázek,je zbytečné to hrotit,a...nezlob se teď na mě- je to poněkud detinské,dáma,jako ty,tohle nemá zapotřebí.

Pan Jílek na mě působí velice arogantně,sebestředně a jako terapeuta bych si ho nikdy nevybrala. Jak vidím,není to jen můj názor.

Povznes se nad to jako pravá dáma,a nešťourej se v tom.

Asi už mám jiné priority,než se handrkovat v diskusi. Chodím se sem bavit,pobavit lidi ( snad),a tím to hasne.

A to jsem před pár lety brala blog a vztahy tady hodně vážně. Proto ti teď můžu radit-kašli na nějakého Jílka.;-)

6 0
možnosti

Dobrá rada nad zlato. A tato je zdarma.

0 0
možnosti

Vykašlete se na něj. Vždyť je to jenom chlap. Kdyby měli ženy brát vážně všechno, co mužský nakecaj, tak by lidstvo dávno vyhynulo.;-D

3 1
možnosti

To už znělo jako citát. Ale máte pravdu. :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS