Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SL

Ono to může být i sranda.

Můj děda byl asi půl roku u mého otce v garáži (na skříni s ND , oleji a čistícími prostředky). Mamince se moc nelíbilo, že by byl u nich doma. Když děda spadl ze skříně, tak jsem nemohl zdržet smích. Naštěstí se nerozsypal ;-D;-D;-D.

Po půl roce strejda sehnal hrob ve Vítkovicích a tak se děda naposledy stěhoval:-)

(pro ty pomalejší - děda byl v urně)

0 0
možnosti
Foto

tak ještě že se děda nerozsypal-jako třeba v mém oblíbeném Dva a půl chlapa, se Allanovi podařilio vysypat Charlieho po obýváku;-D;-D;-D jsou lidi kteří mají urnu doma-přiznám se že to byl strašně divnej pocit, mít ji v ruce-tu urnu-a rozhodně bych ji doma vystavenou mát nemohla-ikdyž možná, člověk si zvykne na vše chno:-/dík za humorný komentář a pěkný vákend:-)

0 0
možnosti
JK

A proto děckám občas připomenu, že nechci do hrobu. :-) Mně už to bude jedno a proč jim přidélávat problémy ?

1 0
možnosti
SL

Taky jsem projevil přání - nechat se někde rozsypat ;-D;-D;-D.

0 0
možnosti
Foto

Libuško, děkuji Ti za hodně citlivý příběh a dušičkovou atmosféru. Život umí být pěkně drsný a dá nám hodně práce ho průběžně hoblovat do hladka.V

0 0
možnosti
Foto

dík Zdeničko a pěkný víkend

0 0
možnosti
VZ

Jo, jo. Někdy se to tak sejde. U nás to zase bylo klasicky v duchu to, že starý dělá místo mladému. Manželku jsem odvezl do porodnice s naším prvním prckem a tátu do špitálu s nějakou náhlou komplikací. Pak se to najednou nějak zvrtlo a to, že je dědečkem krásného zdravého vnuka se už bohužel nikdy nedozvěděl. Večer jsme s tchánem a švagrem zapili syna a ráno telefon ze špitálu, že táta zemřel.

0 0
možnosti
Foto

to je opravdu kuriózní příběh pane Václave dík za jeho sdílení a hezký víkend;-)

0 0
možnosti
Foto

H38a82n63a 18V83l72k42o89v95á

1. 11. 2018 21:10

Dnes jsem objela naše rodinné hroby. (zítra se tam nebude dát zaparkovat a na MHD je to na obě strany dost z ruky...)

Vlastně nedávno jsem tímhle směrem začala přemýšlet - moje teta byla pohoršená, že naše (židovská) prateta pohřbila loni našeho prastrýce do hrobu jejich rodiny (je to válečný příběh, už jsem ho zde prezentovala) když naše prababička (to je zase příběh měnové reformy a domu z nějž po měnové reformě zbylo tak akorát na výstavní hrob v Brně na Ústředním hřbitově) koupila hrob pro celou naši rodinu....

No, já mám babičky a dědečky na dvou místech, úplně nevím jak to mají mí rodiče (ale jak je znám, urputně to řeší) a za sebe bych si myslela že bych chtěla být rozprášená na několika místech - snad k tomu naše zákony do té doby dospějí.

0 0
možnosti
Foto

no vidíte Hanko tak já to má už vyřešeno-děkuju za komentář pohodový večer přeju-mimochodem sledovala jsem některé vaše diskuze s panem Jílkem a obdivovala vás;-)

0 0
možnosti
Foto

I85v36a46n 64M33a30r46e57k

1. 11. 2018 18:45

Zvláštní. To musel být ten rodinný hrob s taťkou velký jako dlaň, když už tam urna s mamkou nevešla ? Ale i tak, vyřešila jste to dobře, přeji hezký, nesmutný večer. R^V

0 0
možnosti
Foto

ale právě že by se tam, ale sestřenice si postavila hlavu-ale nesmutním tohle se stalo už před mnoha lety-čtyřicet mám dávno za sebou, takže vzpomínám jen že se to tematicky hodí k nastávajícím svátkům protože jsem byla ometat a zdobit oba hroby dík a pěkný večer;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jen jestli si chtějí povídat... "Už jsou zase spolu" mě napadlo, když umřela babička. Dědu přežila o 28 let (snad to mám dobře, dědu jsem nepoznala). To jediné jsem jí přála, když už jsem přišla o jediného člověka, kterému jsem kdy mohla plně věřit... Ach jo, já se ještě po těch letech rozeřvu.

"Nemuset řešit, kam s ní" mi připomnělo něco jiného. Že bych to napsala?

1 0
možnosti
Foto

klidně to napiš;-) jinak co to je přijít o nejdražší vám-brácha táta máma.všichni už jsou tam;-)

0 0
možnosti
PP

P22e76t22r 52P53á84n88e56k

1. 11. 2018 16:15

Teď dobře,tenkrát blbě,ale v globále jo.

0 0
možnosti
Foto

děkuju, to je zajímavý a nápaditý komentář-hezký večer:-)

0 0
možnosti
Foto

dík za návštěvu a hezký den:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik