Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Před lety jsem byla na thajské masáži - když do mé kabinky přišla drobounká Asiatka, myslela jsem, že to bude jen takové jemné šimrání, přece taková dívenka nemůže mít žádnou sílu. Dost jsem se spletla, chvílemi jsem myslela, že mi přeláme všechny kosti v těle. A pak že masérky nemasírují tak důkladně jako maséři. ;-D

0 0
možnosti
Foto

já na thajský nikdy nebyla ale když to říkáš tak máš asi pravdu -někdy to vyzkouším, jestli seberu odvahu

dík Pavli za komentář a pěkný víkend:-)

0 0
možnosti
VV

Mozna proto, ze jsem jineho pohlavi jse pri vsech masazich nebo jinych physiotherapiich obnazoval jen ta potrebna mista. Mozna se v budoucnu podivam po tom vasem. Treba to bude u nej prijemnejsi.

0 0
možnosti
Foto

zkuste to;-)dík za ppřečtení a pohodový večer:-)

0 0
možnosti
Foto

U masáže se má mlčet a ne krafat jako důchodci v konzumu;-D A k tomu svlékání kalhotek.. Myslím, že (skoro) každá žena je v určitém věku tak trochu exhibicionistka, která se ráda předvede mladému muži. I když na první pohled slepému.. ale co kdyby..;-D

0 0
možnosti
Foto

nené...to není pravda s tím svlíkáním, já jen aby se nezadrhával o tu gumičku-a taky jsem neměla sebou náhradní spoďárky a on by mi je upatlal olejíčkem a já bych v tom pak musela být celý den;-)ale s tím krafáním souhlasím-lidi pořád krafaj ale nic podstatnýho nesdělujou;-)

0 0
možnosti
RK

Znal jsem jednu blondýnu, která se odbarvila na černo, aby si lidi nemysleli, že je blbá... Což je jen poznámka. Mám i svou teorii, proč zrovna blond jsou tolik v kursu... Jen si myslím, že provázanost inteligence a barvy vlasů je podobný nesmysl, jako věřit, že veškeré blond dámy jsou natural.

0 0
možnosti
Foto

a co třeba takovej Doník? Ten má pěknou blond barvičku;-)

0 0
možnosti
Foto

Jako blonďatej mozek? Někdy mám pocit, že ho mám.;-D Ale masáž bych si dala, jsem už asi týden nějaká rozlámaná...

A teď si představ, co se mi stalo v lázních. Slečna si mě hezky připravila k omatlání bahýnkem, tedy já na stole a na sobě...nic, otevřely se dveře a chlap jí něco vykládal. Musel mít luxusní výhled, ale tak nějakej zadek snad už předtím viděl.:-)

0 0
možnosti
Foto

;-DR^taky dobrý Klárko-dík za nakouknutí a pohodovej večer s kočičákem;-)

0 0
možnosti
Foto

Taky snadno poznám blondýnu, a to i když má na hlavě klobouk :)

0 0
možnosti
Foto

fakt?8-o Ty seš dobrej...a kde je ta fotka z Luxoru? Pošli mi ji na faceboook dík a pěkný den:-)

1 0
možnosti
JS

Že masérka nemá stejnou sílu jako chlap? Jak která ;)

Nemusel lhát, že má vadu zraku - může vnímat světlou a tmavou, ale nemusí vůbec jasně vidět kontury. Nebrala bych to tak zle :)

0 0
možnosti
Foto

já to zle nebrala Jani-spíš mě to pobavilo-a s těmi masérkami máš pravdu, na něco jsem se vymluvit musela ne?;-)

0 0
možnosti
PK

Já zatím masíruji jen psa a až absolvuji kurs Dornovy metody, jistě Vás pozvu na jednu bezplatnou, bo z Kladna do Křivoklátkých lesů to nemáte daleko..;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

a ta Dornova metoda se může dělat s kalhotkama nebo bez?8-o Já jen abych věděla;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik