Diskuse

Chytrá holka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H91a98n43a 55V80l86k82o39v88á

29. 10. 2018 11:59

Ačkoli cítím vůči paní Palkové a obzvláště její vyrovnanosti určitou skepsi, po přečtení posledních jejích dvou článků, diskusí pod nimi a jednoho reakčního článku pana Jílka se mi vybavuje jedna moje dávná kolegyně - já byla na studentské brigádě, ona před důchodem. V takových těch klábosivých chvilkách říkávala "nemám ráda Plzáka, páč nadržuje chlapům".

Podobný dojem mám z pana Jílka. Jeho reakce na paní Palkovou byla jedním z mála článků které tady poslední dobou z nedostatku času čtu, nicméně mne jeho pohled na život začal fascinovat.

Shrnout vztahy a soužití ženy s mužem na konstatování že ženám věkem měknou tkáně a muži to mají rádi pevnější, popřípadě si ty "povolené" ženy podřezávají větev tím že svému manželu neřeknou že je pitomec když se chová jako pitomec....

Tak nějak mám potřebu se pana terapeuta optat kde tedy vidí zodpovědnost za své chování u mužů?

Kde vidí zodpovědnost za rodinu a společné děti?

Zatím jsem od něj pochopila že za vše může žena... a dobře jí tak, má povolené tkáně...(;-D)

Naštěstí mám kolem sebe spoustu známých s fungujícími vztahy a tak se mohu náhledem pana "úspěšného terapeuta" bavit.

Ale hlava mi to nebere a mít šálu tak se uškrtím tím jak tou hlavou kroutím.

1 0
možnosti
Foto

paní Hano to jsem ráda že nejsem jediná, kdo si toho všiml, díky že jste to sem přetáhla a zmínila, protože dotyčný maže diskuze a pak ještě lže, že tam žádná nebyla-nevím jestli nekrade svým pacientům prášky a občas si nějaký nezobne -nicméně právě proti mužům jeho typu jsou některé moje blogy mířené a mrzí mě, že to pak muži na sebe vztahují jako celek-ač nevím, jestli neplatí pravidlo, že potrefená husa se vždycky ozve.;-) Mnohokrát jsem ve svých článcích zdůraznila, že znám i spoustu normálních skvělých chlapů a když kritizuji nějakou špatnou mužskou vlastnost není to myšleno všeobecně, ikdyž to tak někdy už i k vůli stylizaci textu, tak nějak vyplyne-ještě jednou dík a pěkný večer

1 0
možnosti
Foto

Tady bych použila kdo chce kam, pomozme mu tam. Každý má jiné hodnoty. R^

0 0
možnosti
Foto

to jsi Dani vystihla skvěle a stručně-dík a pěkný den:-)

0 0
možnosti

J21a27n 70J98í41l53e73k

29. 10. 2018 0:38

Takže si to shrneme. Jedna, která si našla bohatého, neměla ani tolik rozumu aby pochopila, že se nemá chovat k muži jak se chová, protože by mohla být vyměněna. Druhá si vzala muže údajně z lásky a nikdy neřekla, pokud se ke mě takhle chováš, odejdu od tebe. Navíc, jakou chytrost, může projevit žena, která si vezme neschopného muže?

Další věc. Ano, mnoho žen za sebou spálí mosty, vezmou si kufr a jdou za hlasem srdce. K bohatému. Prodá byt a dá najevo, že už má vystaráno jednou provždy. Pokud byl byt její a ve vlastnictví, tak zbavovat se nemovitého majetku mi rozhodně příliš chytré nepřijde. Ale budiž. Takto se chovají lidé, kteří příliš nepřemýšlí. A nemyslí na budoucnost a vsadí všechno na jednu kartu.

Tedy pokud je ten příběh pravdivý, tak jediný, kdo tam měl trochu rozumu, byl ten bohatý pán, co udělal tu výměnu manželek, či milenek. . Zřejmě podle hesla: "ženy odcházejí, ženy přicházejí." Ty dvě se potrestaly buď špatným výběrem, špatným chováním a špatnými rozhodnutími. Jak se zdá, ta stěhující, byt prodávající, se příliš nepoučila. Jo jo, život je někdy těžky a jeden, nemusí být ani terapeut, nestačí zírat. A ten, co byl vypakovaný, ten má šanci se poučit, mnozí moji klienti se poučili a začali se chovat jinak. A začali jinak myslet.

Jak už tu bylo řečeno. Nestojí ten příběh ani do červené knihovny. Ale budiž, aspoň je čemu se zasmát a pobavit se naivitou, některých komentujících čtenářek. Možná se jim zdálo obdivuhodné, ono chování té ženy, přály tomu chlapovi, tu odvetu, ovšem, neuvědomily si jednu věc. Ta co si "vzala z lásky" mu prokázala skutečnou laskavost, tím že ho opustila. Neb žena, která se neumí ohradit, neumí říci, tohle nedělej, tohle mi vadí, bude zažívat v každém dalším vztahu podobnou situaci. A nebude se ji to líbit. Lidé, kteří neumí jít do potřebného konfliktu, jsou nakonec na neustálém útěku. :-)

1 0
možnosti

P24e74t54r 52L54a55n67g30e68r

29. 10. 2018 7:23

Suchare, chtělo by to trochu nadhledu a neočekávat v blogu Dostojevského, Kavku nebo Fukse.

0 0
možnosti
Foto

Vyčůraný to teda bylo. :-)

1 0
možnosti
Foto

viď že jo?;-)holky by se sebou neměly nechat zametat:-) dík Klárko za zastavení a dobrou noc

0 0
možnosti
Foto

Krásně se v závěru proti němu postavila jeho vlastní slovaR^.

To zadostiučinění Věře za odchod z nefunkčního vztahu určitě stálo.:-)

0 0
možnosti

J23a72n 77J89í63l48e52k

28. 10. 2018 17:18

Ona si ten vztah nevybrala, byla k němu snad odsouzená? Takže když si hloupě vyberu, pak potrestám tu vybranou za svůj výběr? :-)

0 0
možnosti
Foto

Muži jsou slabá stvoření a tento článek to ukazuje v celé své nahotě. Karma.

0 0
možnosti
Foto

děkuji pane Miroslave za karmu ale podle několika bych nesoudila všechny-nemám ráda házení do jednoho pytle generalizace a černobílé vidění světa;-)

0 0
možnosti
Foto

Na vás se nějakej chlap musel výrazně negativně podepsat.

2 0
možnosti
Foto

někdy stačí pozorovat život kolem a pozorně naslouchat lidem a máte dost materiálu na podobné příběhy-já jich mám už tolik že to vydá na další knížku-něco jako Padesát odstínů padoucha?;-);-D neberte všechno tak vážně.pěknou neděli;-)

0 0
možnosti

Tak já nějak nevím - jsem si myslel, že ta ženská, že je bojovnice a ne hloupá, a já si nemyslím, že by někdo takový v dialogu říkal, že si našel "bohatého milence". To přece ženská bojovnice neříká. Prostě odchází. Tohle řeknou vyřízený mrchy, na který se usmálo šťěstí po dlouhé době.

Jinak bych ten text trochu prořezal a dělal víc odstavců - a hlavně nespěchal. Vy strašně spěcháte. Vy se s těma postavama vůbec nemazlíte. Vždyť jste jejich matka, dejte jim trochu péče. Budou vám vděčné.

1 0
možnosti

Příběhy ale musí mít hlavu a patu, měly by být konzistentní a přijde-li nečekaný zvrat, měl by mít přeci jen nějakou logiku. Třeba jako tramvajová povídání jednoho místního blogera.:-)

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS