Diskuse

Smrad

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I15v93a23n78a 80L12a78n71c74e

17. 12. 2018 15:32

Slzy, slzy, slzy, rozplakala jsi me Libusko. To je tak nadherne napsano, VVVR^

0 0
možnosti
LI

Smutný, jako to stmívání brzy odpoledne -:)

0 0
možnosti
Foto

máte pravdu paní Ludmilo-příště zkusím něco veselejšího a více optimistického-pěkný advent:-)

1 0
možnosti
Foto

Patří do kategorie hodných, obětavých ženských - "za dobrotu na žebrotu\ - doslova. Určitě pravdivý příběh - jakých je bohužel mnoho... Díky, Libuše, za příběh ze smutný života - a dobře napsaný. R^

0 0
možnosti
Foto

ano říká se že přiliš obětaví a hodní lidé nejsou vždy okolím oceněni natož aby se jim odus nějak odměnil- děkuji za přečtení paní Mirko a pěkný advent

0 0
možnosti
JV

Dnešní realita života mnohých je ještě drsnější, tohle je jen vzpomínka na Nastěnku. Je ale správné, že o tom píšete a určitě něco víte o životě.R^

0 0
možnosti
Foto

děkuji za komentář pane Jirko, vím že tohle je jen slabý čajíček, ale zase jsem nechtěla být příliš dramatická protože každý k tomu přistupuje jinak viz komentář pane Krále

0 0
možnosti
RK

Ano, i tak vypadá svět kolem nás. Jen si někdy říkám, proč se neustále zaobíráme negativy a proč tu člověk jednou nenajde taky nějakou ryze optimistickou, vtipnou až nakažlivě srandovní záležitost. Ostatně nedávno mě popadl záchvat smíchu, když jsem si vybavil jedny bakchanálie o přestávce na základní škole. Zdejší autorka určitě ví, o čem mluvím.

0 0
možnosti
Foto

tedy Ríšo blogy o zákazu cedníků nebo zmenšování penisů ti srandovní nepřipadaly?8-o Tak příště zkusím bakchanálie;-DR^ dík a pěkný víkend

0 0
možnosti
Foto

dík za zastavení Dane a pěkný víkend:-)

0 0
možnosti
Foto

J24a14n 22P83r70a61ž66á71k

14. 12. 2018 10:00

R^Smutný příběh.

0 0
možnosti
Foto

není vždycky veselo Honzo-příště zas zkusím něco jiného, neboj-já jen teď v zimě když některé ty bezdomovce potkávám tak mě tak napadá, jak se to s lidma tak semele -dík za zastavení a pěkný víkend

0 0
možnosti
JK

Když je žena vadná, tak se skoro zákonitě musí spárovat s vadným mužem.

0 0
možnosti
Foto

rána k vráně sedá, rovný rovného si hledá-je to tak ane Jaroslave, dík za komentář a pěkný víkend:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Některý pády bolí přespříliš. Ale vyčůranej smrad to teda byl.

2 0
možnosti
Foto

jsou lidi kteří se vyhrabou i z hodně bolestivých pádů...je to individuální-dík Klárko za komentář a pěkný adventní víkend:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak tohle člověka hodně zasáhne. Ale napsala jsi to, Libuško, moc pěkně, úplně mě to vtáhlo.R^

0 0
možnosti
Foto

dík Zdeničko-v centru Prahy potkávám často hodně ale opravdu hodně bezdomovců a tak se nad jejich osudy někdy zamýšlím-někteří vypadají že se vůbec nesnaží se z toho vyhrabat a snad si v tom lebedí ale jiní dělají dojem, že i v té bídě si snaží udržet lidskou důstojnost

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik