Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Kolik akcí denně zvládneš?8-o8-o;-)

0 0
možnosti
Foto

hele mám to za rohem tak jsem tam cobydup-to je ta výhoda Kladna-proti Praze je malé tak jsem všude cobydup-dík a pěkný den:-)

0 0
možnosti
Foto

Já to můžu mít stokrát za rohem, ale někdy jsem z práce tak utahaná že už se mi nikam nechce.:-P;-)

0 0
možnosti
Foto

jo to znám, taky se musím často hodně přemlouvat-a kolikrát už jsem se nepřemluvila, zůstala doma a pak toho litovala

1 0
možnosti
Foto

Já musím chodit rovnou z práce. Nebo o víkendu.

0 0
možnosti
Foto

jak začíná tohle hnusné počasí tak já z práce letím domů pod horkou sprchu a zalézt do pelechu-vidělas že ani na té autogramiádě jsem se dlouho nezdržela protože jsem byla šíleně unavená-ale taky jsem si to pak vyčítala že jsem si měla dát s váma skleničku, třeba by mě to probralo, ale možná naopak:-/

0 0
možnosti
Foto

Mě to probralo. Přesně do včerejšího vstávání a od té doby všude usínám.:-P

0 0
možnosti
Foto

já má taky nějakou spavou nemoc-usnu u televizních novin pak vstanu třeba v pět ráno a pak bych zas celej den spala:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik