Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

Přecházel mě zrak z vašich foto , natož to vidět na vlastní oči ... R^

0 0
možnosti
Foto

děkuju Vlastičko-realita byla samozřejmě lepší, protože jak se to neustále proměňovalo tak to působilo přímo kouzelně-dík za návštěvu a hezký večer

0 0
možnosti
Foto

P48e59t66r 33O44m52e41l91k67a

17. 10. 2018 14:37

No, je co závidět.R^ Super.

0 0
možnosti
Foto

děkuju za paleček pane Petře-byla tam spousta mimopražských takže kdo chtěl, mohl tam být:-)

0 0
možnosti
Foto

R^A já byla v centru přes den.;-D

0 0
možnosti
Foto

svítit se začalo až v sedm -tos mohla počkat-přáští rok se můžeme domluvit a jít spolu;-)

0 0
možnosti
Foto

J82a63n 69P21r62a64ž28á24k

17. 10. 2018 14:14

R^Pěkné. Jen to chtělo takovou aktuální recesi a u těch obrázků se zavěšenými pentlemi nebo ubrusem (či to představovalo) použít obří červené trenky;-)

0 0
možnosti
Foto

Krásná a velmi dobrá akce.

0 0
možnosti
Foto

děkuji pane Marku bylo to opravdu nádherné mohu jen doporučit příští roku, podrobnosti najdete pod Signal 2018-hezký den přeji:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik