Diskuse

Tereza

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

dík Bohunko, na koukání to šlo, ale běžet bych to nechtěla;-D

1 0
možnosti
Foto

Jak slyším nebo čtu Tereza, objeví se mi před očima Walda. Libuš, povedené fotky, pořídila sis nový aparátek?R^:-)

1 0
možnosti
Foto

díky Horste-nový aparátek nemám fotím pořád na stejný mobil, jen se snažím pevněji držet ruku a tolik nepospíchat;-)ale někdy stačí když máš vybitou baterii a on je jakoby zpomalený, nebo je špatné světlo, nebo je zima a třese se ti ruka jinak dík za návštěvu a pěkný den přeji:-)

0 0
možnosti
VF

Terezce to, jako vždy, sluší.

0 0
možnosti
Foto

děkuji za laskavý komentář

0 0
možnosti
Foto

To byl přímo adrenalinový závod.;-)

0 0
možnosti
Foto

to byl, ale plazení bahnem bylo asi nejvýživnější-vypadali jak čuňata;-D

1 0
možnosti
Foto

J58a21n 73P84r45a60ž70á79k

15. 10. 2018 17:12

R^Pekna akce. Libu, zdravim Tebe i Terku:-)

1 0
možnosti
Foto

díky Honzo já zdravím tebe i Soničku a kočičky a kočičákyV;-)

1 0
možnosti
MB

Terezka? Má nej Terezka: Kašna s alegorickou sochou Vltavy, nazývaná také Kašna Terezka. Je to, je kašna se sochou mladé dívky od sochaře Václava Prachnera zhotovená podle návrhu Josefa Berglera. Najděte ji v Praze na Starém Městě. :-)

0 0
možnosti
Foto

já vím Martinko-jako průvodkyně o ní turistům vykládám-i o tom jak se do ní zamiloval pán ze sousedství-děkuji za milý komentář a hezký večer:-)

0 0
možnosti
VN

Libuško , paráda, to se děti vyblbi , a paní Tereza B. byla asi tento týden v rádiu na dvojce ... Říkala, že ilustrace do knih jí dělají její děti ... ... u mě R^

0 0
možnosti
Foto

děkuju-ta akce pro děcka byla fakt bezva-zátra bude pokračování, už dávám fotky dohromady-hezký večer Vlastičko:-)

0 0
možnosti
Foto

Za blog karma a za to, že jsem nezapomněl na svou oblíbenou neteř díky Vám trojitá...

0 0
možnosti
Foto

děkuju pane Filipe to mě opravdu moc těší;-)

1 0
možnosti
PL

P37e89t18r 91L70a66n39g85e79r

15. 10. 2018 15:42

Vy jste všudybylka Libuš, jak to stíháte? Samozřejmě karma za zajímavé a hezké fotky.

0 0
možnosti
Foto

stíhám ale s odřenýma ušima;-Ddoháním na co jsem dříve neměla čas-dokud jsem měla doma kluka a pejsky tak jsem nikam moc chodit nemohla a jako samoživitelka z práce klusala domů, nakoupit uvařit vyvenčit pejsky a ještě zalévat a obdělávat zahradu.teď bydlím sama v maličkém bytečku tak má víc volna času a energie;-)všechno má své výhody

děkuju za milý komentář pěkný večer

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik