Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

děkuji Petře a hezký prodloužený víkend přeji;-)

0 0
možnosti
Foto

Libuško, většinu z těch pochutin jsem dosud neokusila, ale o to radši a s chutí si o nich čtu Tvým prostřednictvím. Opět jste měli na Kladně fakt zajímavou akciR^

0 0
možnosti
Foto

děkuji Zdeni já tyhle ochutnávací a mlsací akce miluju;-D

přeji ti hezký prodloužený víkend-ji a jak jsme mluvily posledně o hokejistech, musím se pochlubit, ulovila jsem konečně podpis samotného Jágra-na kšiltovku hééééč;-);-D

0 0
možnosti

Proč je tolik fotek rozmazaných?

0 0
možnosti
Foto

že by autorka vypila moc toho skvělého vína?;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Mušle, áááá! To bych nedala. Ale víno, to jo.;-)

0 0
možnosti
Foto

přitom mušle s vínem jsou skvělá kombinace-ale chápu...;-)kolik lidí tolik chutí

0 0
možnosti
Foto

Blog fajn, ale příště raději bez té "básničky"...;-D

0 0
možnosti
Foto

tak jsem si řekla pro změnu...;-Dkromě gastronomie to k té Francii patří, tam se zrodilo básníků...asi po tom jejich vínu se to rodí v hlavě samo...ikdyž slovo básnička je v mém případě asi přehnané slovo, spíš taková infantilní říkanka;-).

0 0
možnosti

Slávky, ty bych nedala, možná vařenou zeleninku, a vale bych dala i vínku ...

Sýry, ty tam nebyly? ty bych koštovala ... :-)

0 0
možnosti
Foto

sýry byly ale nepřipadaly mi tak fotogenické jako ty slávky-taky jsem je koštovla protože hned po mořských jsou spolu se zeleninkou mou nejoblíbenější pochutinou-dík paní Vlasto za komentář a hezký večer

0 0
možnosti
Foto

R^Vsechny ty poklady z more rozhodne ano!!:-)

0 0
možnosti
Foto

jsi můj člověk Honzo já to taky miluju;-)R^

1 0
možnosti

Ty slávky bych osobně nedala - mám nějaký odpor k mlžům, ale když to někdo rád, neošklíbám se :)

Hlavně když je lidem fajn!

0 0
možnosti
Foto

jasně Jani o to šlo především- atmosféra byla skvělá-ony když jsou ty slávky povařené tak jsou vážně chutné, když jsem je jedla poprvé, také jsem měla smíšené pocity-žijí v moři, na rozdíl od takového špinavého ne příliš libě vonícího pašíka, který se váli v kdovíčem-dík za návštěvu a dobrou noc

0 0
možnosti
Foto

Také bych si některé francouzské speciality ráda okusila. Jen s tou francouzskou bagetou mám špatné zkušenost. Když jsme byli kdysi dávno v Paříži, kupovali jsme si ji denně, a pojídali ji s tresčími játry. ˇUplně jsem si tenkrát tou velmi tvrdou, křupavou "bagetí"kůrkou odřela v puse patro. Ale kuře na žampionech bylo prima - i to levné a dobré vínko. Díky, Libuško, za informaci i fotografie z Kladna. Tam jsem ještě nebyla. ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

já děkuji za přečtení a komentář, jako rodilá Pražanda jsem měla ke Kladnu zpočátku odtažitý postoj ale za necelé tři roky života jsem si to tu moc oblíbila-hezký večer

0 0
možnosti
Foto

Chutné:-) Zas bych se vydal do Chorvatska a v přiboji u zátoky loupak slávky. Cibulka, naťová petržel, trochu vína a olivový olej, bílý chléb.....

0 0
možnosti
Foto

mňam;-Da troška česneku...;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik