Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Libu, i když téma je trochu jiné, můžeme se, my Ostravaci, pyšnit?R^V!!

0 0
možnosti
Foto

Karma

Dojímavé byly železárny v Košicích. Tam se vozilo "fšecko", protože nikde v Košicích a blízkém okolí nebylo dost uhlí ani železné rudy. Ale vozila se k nám nekvalitní železná ruda ze SSSR, což byla taková půvabná koloniální politika onoho bratrského impéria vůči nám. Nekvalitní železnou rudu se k nám valili proto, že se jí potřebovali zbavit. Kdesi na Krivém Rogu totiž museli vždycky odtěžit obrovské množství nekvalitní rudy, aby se dostali k té kvalitní, kterou si samozřejmě zcela bratrsky nechávali pro sebe.

A jak je to s vožením dříví do lesa v partnerských vztazích? To já vlastně ani nevím ;-D ;-D ;-D

0 0
možnosti
Foto

Kladno mělo naopak štěstí, protože ruda i vápenec byly poblíž, jen to uhlí že nebylo tak kvalitní-ale Poldovka byla pojem a naše ocel byla exkluzivním vývozním artiklem-a pak přišel Stehlík:-/

děkuji pane Marku za komentář a pěkný zbytek neděle-ikdyž to vypadá že se venku čerti žení (to se k těm partnerským vztahům hodí co?);-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

V Thajsku ani na Kubě jsem ještě nebyla, takže nevím, kde se shánějí milenci.;-D Jo a v souvislosti s uhlím, jsem si vzpomněla na památnou hlášku Milouše Jakeše: Musíme zvýšit těžbu koksu...R^:-)

1 0
možnosti
Foto

no jo Milouš;-D;-D;-Dovšem někteří zdejší blogeří v diskuzích vypouští také učiněné perly-dík Pavli a hezký zbytek neděle

0 0
možnosti
Foto

Libuško, vymyslela jsi zbrusu nové přirovnání a já se přimlouvám za jeho praktickou využitelnost! ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Zdeni nechci dělat skromnou, ale já to nevymyslela, prostě to tak vyplynulo ...ale uhlí se sem vozit nemusí-železárny ani ocelárny na Kladně už nejsou, doly jsou zavřené, jen některé jsou přístupné jako muzeum a skanzen dík a pěkný zbytek neděle

1 0
možnosti
JJ

J57a22n 91J76í50l23e30k

22. 9. 2018 21:00

Jet se ženskou na dovolenou, nebo jít na tanec, je poloviční zábava a dvojnásobná útrata. :-)

1 0
možnosti
Foto

máte smutné zkušenosti ale hodně to vysvětluje o vašich postojích-ale já to vidím podobě, než se nudit s de...lem (vynechala jsem bi) tak si tu dovolenou radši zaplatím sama;-)

0 0
možnosti
OF

taking coal(s) to Newcastle

;-D

0 0
možnosti
Foto

H39a49n42a 33V10l27k39o14v75á

22. 9. 2018 19:08

Jak píše paní Zezulková - i ženy mají sexuální turistiku. Animátoři v Egyptě či Tunisku to mají tak nějak skoro v popisu práce.

Pokud si do této země vyjedete jen tak s dětmi prodloužit léto (a platíte platební kartou což jim přijde jako znak velkého bohatství), nabídky od o generaci mladších hochů se jen hrnou....

Poznámku "mohla bych být tvoje matka" potom berou doslovně a upřímně nechápou....

0 0
možnosti
Foto

ano tyhle dvě destinace jsou tím vyhlášené- ale pamatuji že i v Maroku a Turecku jsem měla nabídek až až;-)

také Alžír je tím známýhttps://libusepalkova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=670485

0 0
možnosti
DZ

Milé, vtipné poučné:-)

A mám jednu známou. Ta si na dovolené v Egyptě "koupila" manžela. Zamilovala se tam na pláži, posléze mu zaplatila letenku do čr, víza a já nevím co všechno dalšího no a pak....

už ho nikdy neviděla;-D

0 0
možnosti
Foto

inu kdo che kam pomožme mu tam- já bych teda chlapovi letenku nezaplatila ani náhodou;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Uhlí do Kladna a písek do Emirátů se vozil kvůli kvalitě. S těmi manželkami a milenkami do sexuálních rájů to bude asi podobné. Jen bych to dovozené a místní radši na rozdíl od toho uhlí a písku nezkoušel míchat dohromady;-)

2 0
možnosti
Foto

třeba by to bylo zajímavé Honzo,kdoví co by z toho vzešlo;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik