Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Musel to být opravdu zážitek. R^ Byl jsem v Kalichu na Pomádě a nejenže to bylo perfektní představení ale i to divadlo samotné má zláštní, jakousi příjemně tajemnou atmosféru.

0 0
možnosti
Foto

máte pravdu pane Martine-je to zvláštní místoR^

0 0
možnosti
Foto

Jo, ty mobily...:-P Taky mám pudy ho furt kontrolovat, i když si jsem vcelku jistá, že tam nic zásadního nebude. Mívám chuť mobil do divadla nebrat, ale posledně jsem kvůli dopravním komplikacím dobíhala pět minut před začátkem představení a společnost čekala před divadlem.

0 0
možnosti
Foto

je to jako se vším Klárko-dobrý sluha ale zlý pán-jak je člověk na něčem příliš závislý (nebo na někom) tak je to šatně dík za přečtení a hezký zbytek neděle

1 0
možnosti
Foto

Hair znám, přestože na muzikály nejsem a tohle zpracování bude bezpochyby zajímavé. Dík za report, Libu:-)R^

0 0
možnosti
Foto

bylo to opravdu nevšední Jane, mihne se tam i Doník (na projekci připomínajíci Laternu Magiku) nebo autentické záběry z Vietnamu a i pohybově jsou ti herci velmi nadaní, nemluvě o pěveckých výkonech-stejně jako ty muzikály nemusím ale jednou za čas;-)

0 0
možnosti
RK

Každá doba má své kouzlo. Jsem smutný, že nejsou léta osmdesátá, protože jsem v nich prožil spoustu krásných okamžiků. Neustále kvílet a litovat, co mohlo být a nebylo nikam nevede. Že jsou dnes lidé s komunikací na štíru, to nějaký blábol o vypnutí telefonu nezachrání. A běda, když na to někdo jako Libuška upozorní. Lup a hned je tu spousta argumentů. Klidně, může jich tu být ještě víc, protože ten, kdo se rozhlíží a ví, nemusí zdůvodňovat.

2 0
možnosti
Foto

no ne Ríšo, to je milé že ses zas objevil, právě ty o váznoucí komunikaci něco vykládej;-D;-D;-Djednou za sto let vylezeš z nory a pak zas zalezeš-ale dík za milý komentář a pěkný zbytek neděle-tady je vichr a leje a všichni čerti se ženěj

0 0
možnosti
DZ

Tak to vidíte paní Libuško, je to tady zas. Je mi z toho už opravdu smutno, že se nemohu pod žádným blogem vyjádřit, aniž by na mě ta paní (kterou jsem navíc záměrně nezmínila, ale jak je vidět poznala se, čímž se i sama udala) nenabalila dalších deset příspěvků, které jsou zcela mimo téma. ;-(

0 0
možnosti
Foto

:-/hmmmm taky je mi z toho smutno:-/

0 0
možnosti
DZ

R^

Nedávno jsem viděla hezký nápis na kavárně: WIFI nemáme. Bavte se mezi sebou a předstírejte, že jsou osmdesátá léta.

P.S. Jsem ráda, že jsme si to vysvětlily, zmíněná paní obtěžuje svými fantasmagoriemi kdekoho, za další vyjádření mi to nestojí. Ignorovat je jediná možná cesta. Fajnový zbytek neděle přeji.

0 0
možnosti
Foto

H50a45n83a 55V75l38k17o74v17á

23. 9. 2018 19:30

Koho obtěžuji? Opět vaše pavlačové "povídá se" ale argument žádný....

Vaše identity jsou jako přes kopírák - slídíte v rejstřících a navážíte se do |Hermánka.... a teď už lžete o mně. Jste skutečně posedlá. Měla byste to řešit - rozhodně to není přirozené.

0 1
možnosti
RD

Dobrý postřeh, lidi už jsou s těmi mobily často až neomalení. Osobně používám starý tlačítkový telefon, často ho mám někde pohozený i několik dnů a nestane se vůbec, ale vůbec nic. Vzpomněla jsem si teď krásně na časy pevných linek.

0 0
možnosti
Foto

já také telefon často vypínám, ikdyž se na mě pak známí zlobí, proč odpovídám s takovým spožděním -děkuji paní Romano za přečtení a komentář a hezký zbytek neděle:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik