Diskuse

Hrací obrazy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Libuš, zajímavá místa obcházíš. ;)

0 0
možnosti
Foto

mám to Bohunku na zámeček pár kroků od domova-tak co bych nezašla-pohoštění tam bývá vždy senzační a pokaždé potkám nové milé lidi-navíc zahrada je krásně udržované a v každém ročním období tam najdi spoustu krásných kytiček, je tam také medvědárium tak pozoruji Martu a Míšu jak se koupají v bazénku-je to jednou za tři měsíce-dík za komentář a hezký večer

1 0
možnosti
Foto

Zajímavé a zábavné - hlavně pro děti, které se i tímto nenásilným způsobem mohou naučit navštěvovat galerie a výstavy. R^;-)

0 0
možnosti
Foto

přesně tak paní Mirko-na snímcích je snad vidět že dětí tam byla spousta-ale i hudební festivaly, kterých je tu také hodně, oživují často děti-a někdy tančí víc než dospěláci-děkuju za komentář a hezký večer:-)

0 0
možnosti

Zajímavé, prima. Hezký den do Kladna.

0 0
možnosti
Foto

děkuji paní Dorko-Kladno zdraví...nevím odkud jste tak zdravím tak kde právě pobýváte-hezký večer:-)

0 0
možnosti
Foto

Jůůů, to je zvláštní, originální a zajímavé v jednom! Jak vždycky říkám, chodíš na netuctová místa, LibuškoR^!

0 0
možnosti
Foto

děkuji Zdeni-člověk si musí umět vybrat ikdyž občas taky šlápnu vedle--zítra bude pokračování-papapa a dobrou noc:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Zajimavy pocin, Libu, diky za reportaz:-)

0 0
možnosti
Foto

díky za návštěvu Jane a hezký večer:-)

1 0
možnosti
Foto

J97a80n64a 22M81a59j75o83v30á

17. 9. 2018 20:03

No vida, že to jde. :-)

0 0
možnosti
Foto

sice nevím co máte na mysli ale dík za nákuk:-)

0 0
možnosti
Foto

Hodně zajímavé. Ten nápad s hracími obrazy se mi moc líbí.

0 0
možnosti
Foto

děkuju Marku za komentář-také mi to připadá velice originální:-)

0 0
možnosti
Foto

Hezký happening.

Kde bral autor inspiraci netušíte? Ve sci-fi románu "Copak nohy se kradou?"

0 0
možnosti
Foto

kde bere inspiraci fakt netuším ale jednou jsem se ho ptala na ty plastiky Nahé duše a tvrdil, že hudba jedné norské kapely-dík za komentář a hezký večer pane Martine:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik