Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Libuško, možná je to tím, že o co míň si ženy povídají o sexu, o to víc si chtějí povídat po sexu;-D!

3 0
možnosti
Foto

asi jak které Zdeni já mám po sexu většinou hlad takže místo povídání debužírování;-D dík za vtipný komentář a hezký víkend ti přeju

1 0
možnosti

děkuji za námět, zajímavé téma k povídání u vínka :-) myslím, že mezi pohlavími je ranec všelijakých stereotypů a klišé. Typu ženy mají být cudné a hrát nedostupné pevnosti (i kdyby se jí muž líbil nevím jak), muži zase mají "dobývat", i když je muž povahy mírné a stydlivé - tak se často vhodní partneři minou, protože se stydlivý muž neodváží ženu vzít za ruku a žena hraje až do konce svůj part "pevnosti". A je zvláštní, že by se ženy moc nebavily o sexu, ženská záliba sdílení snad všeho na světě (včetně služebních tajemství :-)) s kamarádkami je dosti známá (ale možná i toto je klišé).

2 0
možnosti

já myslím, že tohle už dávno neplatí, o sexu se normálně baví muži s ženami, aniž by měli vztah... a samozřejmě mezi kámoškama, to byste se divil ;-D

1 0
možnosti

Mám opačný pocit. Když kniha o sexu, beletrie nebo rádoby naučná, tak v drtivé většině od ženy. Když článek o sexu, tak většinou od autorky a v ženském časopise. O diskusích na internetu nemluvě.

Co si povídají u kafe nevím, ale proslýchá se, že nejen o módě.

7 0
možnosti
Foto

nevím proč rádoby naučná-jako že ženy neumí psát naučné?8-o projděte zdejší články. ty se sexuálním podtextem či vyloženě erotickou tematikou jsou v převážné většině mužských autorů-přestože se v tomto bodě neshodneme děkuji za komentář a přeji hezký nadcházející víkend

0 2
možnosti

P80e16t29r 32A16g77u43l27á95r

23. 8. 2018 20:19

U nás je to naopak. Co tak poslouchám, tak se o našem sexu baví s kamarádkami jen žena. Já mám tak málo času, že jsem rád, že se bavíme o sexu alespoň spolu. No a daleko raději praktikuji než tlachám.

3 0
možnosti
Foto

souhlasím že praxe je výživnější než plané tlachání;-DR^

dík za komentář a pěkný blížící se víkend

0 0
možnosti

Musím teda říct - asi jsem v tomto výjimka - že já ani mé okolí se o sexu nijak zvlášť nebaví, statisticky je to celkem okrajové téma. Když jdeme do hospody, řeči se točí kolem jízdních kol, filmů, návrhů na výlety, komentářů ke zprávám, dělaní si srandy z někoho u stolu, líčení různých osobních trampot a žertovných událostí, konzultace budoucích ekonomických záměrů, líčení rodinných událostí a vzpomínání na minulé historky. Sex je opravdu celkem okrajové téma, někdy na něj dojde, ale většinou není důvod se o něm bavit.

8 0
možnosti

Zdravím. Navštivte Xchat, nejlépe tu sekci Sex a neřesti..., uvidíte, že doba se hnula a nejčastější mužské sexuální fantazie už jsou poněkud jiné, než ty uvedené na začátku Vašeho článku. Jo zblbli jsme. Ale je nám to celkem jedno.

1 0
možnosti

Jedním z důvodů bude jistě skutečnost, že ženská sexualita byla po pár století tvrdě potlačována a i když to už tomu dnes tak není - tak stále je u části jemného pohlaví co se řeči o sexu týká, cítit jisté tabu. Ale že i ženy si mezi sebou o sexu dokážou pěkně požvanit sem zažil už v roce 1960, kdy sem pracoval v Tesle. Místnost s velkým přístrojem pro zkoušku elektronek byla většinou prázdná. Hned vedle, oddělená tenkou třískovou stěnou byla kreslírna, kde holky a mladé ženy dohotovovaly technické výkresy. Jednou za čas sem do té zkušebny elektronek zavítal a tak sem měl možnost vyslechnout, co si ty holky povídají, bylo to dobře slyšet, a žasnul sem, do jakých detailů mezi sebou probírají své intimní zážitky. Tenkrát sem si říkal "krucinál, kluci si mezi sebou o svých sexuálních úspěších - často vymyšlených;-)- , dost povídají, ale tyhle holky kluky s přehledem trumfnou.

5 0
možnosti

;-D v tom je možná ten rozdíl mezi pohlavími. Muži si řeknou možná (nevím tipuji) tak jsem ji o..... a konec, ale my ženy to probereme dopodrobna... velikost, výdrž... ;-)

1 0
možnosti

P68e74t44r 46P91á25n33e41k

23. 8. 2018 13:47

Jó,příroda je mocná čarodějka,klaplo to,A šedá,šedá je každá teorie....

1 0
možnosti

Nevim, neodpovim. Nikdy jsem se totiz do takove zenske debaty nezapletl.

Ale v jedne pribramske hospode jsem si kydsi vyslechl povidani o mejdanech tamnich horniku. A jen tise jsem jim zavidel. Pry se to delo pravidelne snad kazdou sobotu vecer. Posilneni a posilneny alkoholem se manzelky nahybaly nad kulatym stolem a manzele obchazely.

To by snad ani Ferreri nenatocil.

0 0
možnosti
Foto

Fajn blog, Libuško. Já mám pocit, že to ta příroda nedomyslela. Muži jsou nejaktivnější v mládí, v ten čas má většina žen jiné starosti většinou mateřské. A když je konečně klid a sex by mohl být úžasný mají zase pánové problémy a i ta chuť klesá. Nebo se mýlím?

Když bylo s kým a čím nebylo kde a teď když je kde není s čím nebo s kým.;-D

3 0
možnosti

Copak chut, ale neco jineho. ;-D

0 1
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik