Diskuse

Eisotrofobie

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I27v25a75n31a 35L85a75n22c21e

17. 12. 2018 15:26

R^Libusko, napsala jsi to krasne. R^Drive jsem mazala jenom nejake svoje nepovedene fotky, v poslednich letech jsem zjistila, ze uz musim smazat kazdou fotku. Zrcadla rada nemam, cokolada je zajimavejsi nez behat na pasu nebo jezdit na kole.

0 0
možnosti

Ano;-D, někdy se nepoznám;-D... Stárnout jde, není to až tak zlé, důležitá je jiskra...

HezkéR^

0 0
možnosti
Foto

Libuško, uklidňuje mě, že u mě se nejedná o onemocnění eisotrofobií, u mě jde o upejpavost. Jak vidím zrcadlo, dívám se upejpavě jinam. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Myslím si, že v jakýmkoliv věku lze vypadat děsně i dobře. Záleží asi na přístupu k sobě samému. Vídávám holky kolem 20ti let, který vypadaj děsně už ted. Od pohledu je vidět, že sport jim nic neříká a ve fastfoodu jsou častěji jak doma a pak vídám starší dámy, které vypadají kolikrát líp jak 20leté. A je super, když ženská/chlap (v jakýmkoliv věku) se rozhodne se sebou něco dělat a má výsledky. Ale ve výsledku nejde jen o vzhled, ale o celek. Znám ve svým okolí zas lidi, co sice maj nějaký kilo navíc, ale je s nimi sranda, šíří pozitivní náladu a člověk je rád v jejich společnosti. Nedávno mě pobavila kolegyně hláškou, kdy mi řekla: " Víš, kdy jsem poznala, že už jsem stará? Když jsem přišla ráno do práce a přes tvář jsem měla obtisklý rýhy od polštáře a ony tam byly ještě po obědě" :-D

1 0
možnosti

Jojo, když se na člověka v tramvaji usmívá mladá dívka a pak se stále okouzlujícím úsměvem řekne: "Pane, nechcete si sednout?", je asi pozdě se nad něčím zamýšlet. Naštěstí existují i jiné eventuality, nebo jak říkáme my latiníci vice versa, to jako v případě, kdy pokleká dívka u zpovědnice a říká faráři: »Důstojnosti, mám velký hřích. Když se občas podívám do zrcadla, zjišťuji, že jsem nápadně krásná!« A dobrý muž ve zpovědnici odpoví: »Uklidni se, dcero. Mýlit se ještě neznamená hřešit!« Což je jen a pouze opačný význam, aby bylo jasno ;-);-);-)

0 0
možnosti
Foto

Já si taky myslím, že to jde, když se chce! :-)R^

1 0
možnosti
Foto

děkuji Míšo-nesmí se to stát sebezničující posedlostí ale na druhé straně se říká že nás zevnějšek je jen promítnutím našeho nitra a projevem sebeúcty i ohledu k ostatním-pěkný adventní víkend:-)

2 0
možnosti
Foto

J14i39ř11í 14T90u48r17n93e36r

15. 12. 2018 13:36

:-)R^

Ze svého pohledu bych snad jen uvedl citát, že: Není smutnějšího pohledu nad muže před zrcadlem ( Jan Neruda)

0 0
možnosti
Foto

díky pane Jiří -nic se nemá přehánět neb každý extrém je špatný-pěkný víkend přeju;-)

0 0
možnosti
Foto

J15a92n 90P43r96a73ž23á11k

15. 12. 2018 13:33

R^Bereš to za správný konec, Libu. Trocha zdravého nadhledu sama nad sebou je daleko lepší než narcizmus.:-)

0 0
možnosti
Foto

to jsem se právě Honzo snažila v blogu naznačit-najít zlatou střední cestu a nic nepřehánět;-)

1 0
možnosti
Foto

Paní Libo, vezmu to z jiného konce. Stárneme všichni, muži i ženy. A nějakou chvíli zejména my, ženy) ještě jakž - takž svůj mladistvý vzhled díky kosmetickým přípravkům, a snad i životosprávy, udržíme, ale ne na dlouho. Mně se např. nelíbí staré vychrtlé ženské se známkami urputné snahy o udržení svého mladistvého vzhledu. To raději dám na volný průběh stárnutí a postupné změně). Na zrcadlo nedám, způsobuje leda neurózu. Babičky a dědečkové budeme jednou všichni - pokud si na nás ovšem "zubatá" někde nepočíhá dřív. A pak- existují pěkné a milé obličeje hodných babiček (např J. Kurandová ve filmu Babička), a dědečků, a ošklivé a nevlídné obličeje starých a zlých babek a dědků. Ale to už ale záleží jen na nás, na naší aktivitě, jak se v životě chováme a tváříme, náš minulý život se bude vráskami bezpečně zračit v našich tvářích. Některý starý člověk má v obličeji vrásky dobra, lásky, optimismu a štěstí, jiný vrásky pesimismu, beznaděje, zloby a nenávisti. Díky, Libuško, za námět k přemýšlení. R^ Pěkný víkend. V

1 0
možnosti
Foto

děkuji paní Mirko vidím to úplně stejně-někde jsem četa že ukazovat ostatním zamračenou tvář je důkazem neúcty kterou k ostatním cítíme-stejně tak když je člověk zanedbaný neupravený-ostatně proč třeba do divadla nebo o svátečních dnes se snažíme vypadat co nejlépe, pěkně se oblékneme a skočíme ke kadeřníkovi? A neměl by být každý den svátek? Neprojevujeme tím lidem kolem sebe že si jich vážíme? Jen je třeba vědět kde je hranice mezi normální péčí a vkusem a kdy už je to posedlost-pěkný adventní víkend přeju:-)

0 0
možnosti

Já jsem tento problém jednoduše vyřešil tím, že jsem prohlásil, že za mého mládí byla ta zrcadla kvalitnější.

1 0
možnosti
Foto

to je velice moudré pane Ladislave;-)dík a pěkný víkend

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik