Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No to snad ne, pipi, to zní podobně jako od té servilní samice tura domácího, která měla být díky opsané specializaci na králíky justičním trumfem největšího gaunera v dějinách politiky ČSR a ČR. Potenciální feministka je stejně nepochopitelná a zavrženíhodná jako tzv. alfasamec. !!

0 0
možnosti
Foto

Libuško, tak tohle sedí, to se Ti povedloR^, jak jsem dneska okem zavadila o zprávy, napadlo mě něco podobného, ale žádné vyjádření tohoto typu jsem nikde nečetla, tak jsem si říkala, jak jsem v té politice taková bezbranná, že se v tom asi blbě orientuju :-). A o která Tvá slova jde? O tyto:

Ale místo toho jde z vlády malá ryba paní Malá, a velcí žraloci zůstávají. Další důkaz že na ženskou si chlapi vždycky troufnou, klidně ji hodí přes palubu, ale mezi sebou drží basu. Asi proto, aby se do té basy sami nedostali.

Zdroj: https://libusepalkova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=670137

0 2
možnosti
Foto

J21a44n86a 91M24a71j52o47v65á

10. 7. 2018 20:57

Zdeňko nezlobte se, ale někdo, kdo takhle okatě opisuje a ještě se trapně vymlouvá, tam fakt nemá co dělat, bez ohledu na pohlaví.

A to mne včera málem "omyli", když jsem zjistila, že bakalářku má ta dáma z "králíků" a tedy právní vzdělání asi jako já...

Pekelné, pekelné.

8 1
možnosti
Foto

Každému musí být přece ihned jasné, že bez KDU-ČSL ve vládě a bez jejího předsedy ve funkci vicepremiéra pro vědu, výzkum a inovace nyní Česká republika spadla na úroveň nějaké malé rozvojové africké zemičky (což bude brzy znamenat její rychlý úpadek)!!;-(

0 1
možnosti
Foto

Vy ty církve a cokoli s nimi spojeného mlátíte hlava nehlava, to škoda.

2 1
možnosti
Foto

Jako muslimka to má v popisu práce.

1 2
možnosti
EH

To bylo povyku, když přišel Trump se "shithole countries". Teď zase Bělobrádek uráží Afriku a Asii. Taky by se mu nelíbilo přirovnání typu "Je slizký jako Bělobrádek" nebo "Strana XY patří někam ke KDU-ČSL" :-)

0 1
možnosti
JH

J68a39n 53H71u51r29k23a

10. 7. 2018 15:51

v Africe jako speleolog jsem jednou narazil na rozcestník kde mezi hl. městy světa byla jedna podivnost místo Prahy tam bylo Česko...byl rok 1994 a skupina dumala nad záhadou proč ne Praha a proč ne ČESKOSLOVENSKO...už vím kdo byl ten cestovatel v čase;-€

0 1
možnosti
Foto

jo to byla příprava-někdo v předtuše věcí současných jednal;-)dík za komentář a hezký den:-)

0 1
možnosti
SB

Ale teď vážně, když někdo poukazuje na to, že tragédie, která se dnes odehrává v Evropě, je vinou politiků a různých organizací víc, než samotných imigrantů, je hned označen za vítače.

..........................

Právě naopak!

Za vítače je zcela správně označen ten, který volí politiky, kteří vítači jsou.

12 0
možnosti
Foto

tak třeba se tam přestěhuje jenom sám:-)

0 0
možnosti
JU

J29o51s30e62f 79U63l86m52a25n

10. 7. 2018 15:14

"Oni utíkají většinou před diktátorskými režimy, válkou a hladem..." - už je to tu zas...tak jo, tak tomu věřte. V USA taky věří tomu, že zde nemáme teplou vodu, nevíme, co je to "air contition" a nikdy jsme nejedli pizzu.

7 0
možnosti
MV

A to vám v Americe řekl kdo?

2 1
možnosti
VM

Žij a nechej žít. To je správné kredo. A já ještě tvrdím, pomáhej tam, kde tvá pomoc skutečně pomůže.

Proto si myslím, že současná migrační krize je cílená a řízená. Protože to není žádná pomoc ani nám, ani jim - viz https://www.youtube.com/watch?v=Q9OHapuhzs4

Co se týká naší politické scény, buďme sebekritičtí. Vždyť my jsme z té banánové republiky až na vzácné okamžiky nevystrčili rypák. A bohužel, v poslední době je to čím dál tím víc markantnější.

1 1
možnosti
Foto

souhlas, představa že míříme k západní demokracii byla jen iluze a sebeklam

0 1
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik