Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IJ

Proč vůbec lezli běloši do Afriky?

Bez diskuse?

Proč?

0 0
možnosti
Foto

Libuško, nic si z toho nedělej. Začni mít ty ďolíčky ráda, hlaď je a miluj a přestanou ti vadit. Všichni každou chvíli najdeme na sobě něco nového... Najdi chlapa, který každou "novinku" přijme jako dar, jako něco, co na tobě ještě neviděl... A dej si sklenku :)

0 0
možnosti
Foto

mě samotné ty ďolíčky nevadí-zajdi někdy na koupaliště a sedni vedle dvou rozumbradů v důchodovém věku a poslouchej je, jak hodnotí ženy kolem sebe-pak pochopíš že najít chlapa kterého mi doporučuješ je něco jako najít kámen mudrců-ale dík za útěchu-skleničku si rozhodně dám, ta na rozdíl od chlapa funguje vždycky-rozveselí, nezklame, zahřeje;-)

dík za přečtení Bohunko až ti bude jako mě možná si na má slova vzpomeneš, jestli je mezitím nezapomeneš;-D

0 0
možnosti
FF

Nic proti, ale moudrost stáří, je nejspíš úplně o něčem jiném:-)

3 0
možnosti
Foto

přijmout známky stáří a nebojovat proti tomu je moudrostí-ne řešit to tím, že si pořídím partnera ve věku svého syna -to moudrostí není- přesto máme kolem spoustu mužů kteří do světa troubí, že pořídit si mladou ženu je omladí-jsoi podle vás moudří neb pošetilí?

1 0
možnosti
VO

Naše tělo nejlépe ví, kdy a kolik toho máme vypít - od toho je tu žízeň :-). Jde jen o to mít k dispozici nějaký nápoj, když ta žízeň přijde.

0 0
možnosti
Foto

pravda-naštěstí je všude kolem hospod dost;-Ddík za přečtení a hezký večer

0 0
možnosti
Foto

Jo, hlavně pít a současně odvodňovat, ovšem výhradně speciálními pořádně drahými směsmi bylinek, to je důležité.;-D;-D

Nekouřit zvládnu, ale kafe a víno mi neber.

0 0
možnosti
Foto

neberu Klárko ani já si je vzít nenechám-chodím teď na kopřivy a suším si zásobu na zimu, jsou jednou z hlavních složek těch odvodňovacích pilulek a v lese si je natrhám zadarmo

0 0
možnosti
JS

Řešení "dolíčků atd" je velmi jednoduché. Najít si někoho komu to nevadí a především nedělat si z toho těžkou hlavu.

0 0
možnosti
Foto

děkuju pane Pepo dám si inzerát a uvidíme kolik chlapů se ozve;-D

0 0
možnosti
SL

Každá žena je krásná. Je zajímavé, že některé to nevidí ;-D;-D;-D.

Přidám jeden absurdní vtip, který 90% žen nepochopí :

Je to otázka : "nepřibrala jsi ?" :-P

Poprvé jsem ho zaslechl u dvou kolegyní v práci ;-D;-D;-D.

Doufám, že to (nastupující celulitida) neberete tragicky. Zahlídl jsem to už i u 20ti letých děvčat a těm to bylo jedno :-).

0 0
možnosti
Foto

budu se s tím muset vyrovnat-máte pravdu pane Stando-dík za komentář a krásný letní večer;-)

0 0
možnosti
JF

J66i28ř54í 60F49o40g45e73l

30. 7. 2018 12:12

Celulitida a ďolíček, který po tlaku prstem zůstane nějakou dobu po jsou dvě poněkud odlišné věci. Celulitida je opravdu věcí stárnutí a genetiky a nemá to cenu nějak zvláště řešit. Dolík po tlaku ovšem je zdravotní problém, který je třeba řešit s lékařem nebo se zamyslet nad životosprávou.

0 0
možnosti
Foto

to jste mi teď zamotal hlavu pane Jiří-vyloženě ďolíček nezůstává ale když zmáčknu kůži tak jich tma pár naskočí-ale každopádně se nad sebou zamyslím děkuju za komentář a pěkný večer:-)

0 0
možnosti
Foto

Jistě znáš písničku Neopouštěj staré známé pro nové;-D

Držme se svých jistot, Libuško, jiné nám nikdo nedá.

Já se sobě sice líbím víc zevnitř, ale je mi se sebou fajn, tak to má asi tak nějak být, kdo ví.:-)

0 0
možnosti
Foto

díky Zdeni za útěchu-já si se sebou také vystačím-a staré známé nepoustím- to mi věř-dík za komentář a hezký večer:-)

0 0
možnosti
Foto

R^I tyhle dolicky patri k zivotu, Libu. Jsou prirozene a dotvareji zralou krasu. Tak proc se jich zbavovat za cenu zreknuti se drobnych kazdodennich radosti:-)

0 0
možnosti
Foto

správně Honzo, co by člověku jiného zbývalo;-Ddík za potvrzení mého postoje

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik