Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za připomínku čurbesu. Abych pravdu řekla, v mých končinách se čurbes odjakživa říkalo v podstatě každé masové směsi, která měla základ v jakémkoli masu, zelenině a kečupu. Takže byla každou chvíli slyšet odpověď na otázku, co budeš vařit k obědu: ále, mám tam kousek masa, pórek a papriku, tak udělám nějakej čurbes. Teď už se to moc neříká, to je samá Masová směs ala Falina, Masová směs Xanadu, no samé novinky... nejvíc se těším, až nad restaurací bude jídelníček zvát na masovou směs bez masa, to bude teprve čurbes:-).

0 0
možnosti
Foto

dík Zdeni já ten výraz jako jídlo slyšela poprvé tak mě to fakt pobavilo-přijemné dny ti přeju

0 0
možnosti
Foto

To je spíš takové to "co dům dal den před nákupem".;-D;-) Zrovna přemýšlím, co by tam šlo dát místo masa.8-o

0 0
možnosti
Foto

že by sójové maso?

Ale bacha je tam kečup a na ten podle posledního blogu paní Tenzler je lépe si nechat zajít chuť tak neřeš a dej si salát

0 0
možnosti
Foto

Podobně exotické názvy mají jídla u nás ve školní jídelně, prý to je v rámci "filozofie" firmy dávat pokrmům zajímavá jména. Nevím, už tam několik let nechodím.;-D

R^:-)

0 0
možnosti
Foto

já se přiznám že jsem to neznala a když jsem to viděla v té masně tak jsem myslela že je to nějaká recese až pak mi to paní prodavačka vysvětlila a dala ten recept-ale zkoušet ho asi nebudu-dík Pavli a hezký večer:-)

0 0
možnosti
Foto

děkuji paní Ludmilo tak si říká když se rodina zeptá co bude k večeři a vy řeknete čurbes jestli budou vědět co je čeká-hezký večer:-)

0 0
možnosti

Ten recept mi silně připomíná typickou pochoutku osmdesátých let - ohnivé maso.

Ale měl jsem to rád i ve variantě s vepřovým nebo s játry. Dnes teda mi už chuť na tenhle mišmaš nepřijde.

0 0
možnosti
Foto

máte pravdu-taky se tomu myslím říká katův šleh:-)přiznám že mě to taky moc neláká-dík a pěkný večer:-)

0 0
možnosti
Foto

No, když se tak dívám na ten recept, tak si říkám, jestli ten "čorbajs" není spíš "Bleiweiss".:-)

1 0
možnosti
Foto

R^;-Dblivajs a blaf dohromady;-) dík za návštěvu a hezký pondělní večer:-)

0 0
možnosti
Foto

R^No vida, ze i curbes muze byt k necemu dobry. Jen misto kureciho bych dal veprove a bylo by to super:-)

0 0
možnosti
Foto

je vidět že pán je gurmán, hmmmm...jen aby nám tu někdo nedoporučil, že si máme nechat zajít chuť protože kuřata i prasátka jsou dnes jsou krmena umělými krmivy s nevhodným chemickým složením :-/

dík za nákuk Honzo a schválně řekni Soně, že trochu čurbesu by dnes večer neuškodilo;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik