Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Občas "zajdu", abych byla přistřižena. A jen naslouchám a naslouchám...

Sousedovic 7letý klučina se včera zadíval na hlavu mého muže a pronesl: "Taky bych chtěl bejt jako strejda, abych nemusel k holiči.";-)

0 0
možnosti
Foto

;-DR^děti pronáší občas neuvěřitelné moudrosti-děkuji paní Ludmilo a pěkný víkend:-)

0 0
možnosti
Foto

Dík za článek "ze života". Některé variace jsou po celém světě, neuvěřitelné a zároveň zajímavé. Nu, některé porosty lidského těla k tomu přímo vybízejí...;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

teda nevím Marceli kam míříš ale asi tuším;-D

0 0
možnosti
Foto

je to furt stejný Jíťo, jen maličko ztlumená blond-někdo zas kritizuje že sem dávám těch fotek moc-mimochodem jednou jsi se divila proč jsem sem nedala fotky z toho falologického muzea-už jsem nějaké vyhrabala tak to speciálně pro tebe zkusím do nějakého příštího blogu zakomponovat;-)

0 0
možnosti
Foto

Tenhle blog má jednu velkou vadu, Libuško, chybí tam fotka, jak Ti to sluší v novém účesu;-D

R^ A teď vážně. Moc jsi mě pobavila a chlapcova odbornost též.:-)

1 0
možnosti
Foto

Zdeni účes je stejný, jen trochu tmavší přeliv, bylo to už moc vyšisované od slunička ale jak vylezu párkrát na koupaliště tak to bude zas světlý dík za přečtená ten kluk mě taky pobavil a kadeřnice si obohatila slovní zásobu:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Ne, ze by vyholovani obrazcu do vlasu byl muj salek kavy, ale kdyz uz, zvolil bych neco mene virtualniho. Treba kocouri tlapu z vytazenymi drapy:-)

0 0
možnosti
Foto

Tady jde experimentovat s úlety, není to navždy.;-)

1 0
možnosti
Foto

Značku Renaulta, to snad ne.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

taky jsem nechtěla věřit svým uším8-o

paní kadeřnice je zřejmě šprýmařka ale nejspíš si jen dělala srandu;-);-)

1 0
možnosti

No dříve jsem si dělal na hlavě ohně teď už by to mohla být jen poušť;-D

0 0
možnosti
Foto

to je prý mezi muži evergreen;-DR^

0 0
možnosti
Foto

tak trochu odlehčit občas neškodí ;-)

samá politika a samé katastrofy, z toho by člověk dostal depku;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik