Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J89o87s34e57f 64U66l92m38a74n

22. 6. 2018 19:58

Islám je zhoubná ideologie bez ohledu na to, zda Maročan osahával školačku či nikoliv.

11 0
možnosti
Foto

pokud někdo mužskou zvrhlost použije jako argument tak celou věc zesměšní zpochybní:-/

1 0
možnosti

Pokud tu mužskou zvrhlost jeho víra legalizuje, tak o čem se chcete bacit?

0 0
možnosti

Myslím si, že islám je třeba zakázat.

Ne proto, že bych byl proti svobodě náboženství.

Ale náboženství je v islámu jen část.

Součástí islámu je i způsob vládnutí a tedy řízení státu a právní systém.

A obojí je s demokratickým způsobem řízení státu a evropským právem neslučitelné.

15 0
možnosti
Foto

ano ale v článku je řeč o imigrantech a ne všichni imigranti jsou muslimové-imigrantem jsou i pracující cizinci v Itálii jak jsem uvedla v jednom z předchozích blogů

https://libusepalkova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=667141

0 6
možnosti

Jste asi nepochopila, ze lidem nevadi legalni migranti.

3 0
možnosti
Foto

možná kdyby se zakázala všechna náboženství měli by mocní méně o jeden nástroj jak manipulovat s masami a štvát je proti sobě

0 1
možnosti

Nevím jestli náboženství.

Já stejně s kolegou vnímám islám spíš jako ideologii než jako náboženství.

6 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik